Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Morsdag så det blev lite mat på Vindhem.
Jag och frugan testade ostron med en jalapeño sås, grabben körde toast Skagen.
Varmrätter blev fisk gryta till mig och damen, råbiff till grabben.
Vi har det godt i Thailand , Jeg får frokost kl.6.00 på morgonen og kaffi med kladdkaka kl.10.00 ,Kjerringen gjor alt for att jeg skal trives i Thailand -Vi har det godt i paradiset , ingen ting og klage på .
Vi har det godt i Thailand , Jeg får frokost kl.6.00 på morgonen og kaffi med kladdkaka kl.10.00 ,Kjerringen gjor alt for att jeg skal trives i Thailand -Vi har det godt i paradiset , ingen ting og klage på .
Jaha vad bra du försöker lära mig vad mat innehåller. Du är bara för mycket.
Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt med det.
Du vet om att det går faktiskt att välja vad du stoppar i munnen?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.