Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Utan for porten min i Bangsaen vekser det eitt krydder tre . Her henter kjerringane i gata mi blad frå detta tredet når dei skal lage mat . Ein gang i året klipper dei ned tredet for det vekser så hogt , I dag var kjerringen min og eine grannen og klippa ned tredet , Og kjerringen min tar noen greiner og klipper opp for å dela med grannane våre , Se foto , er det noen som kjenner til krydder-trdet , det er lovet dei bruker som krydder .
Hade väl köpt lite för mycket, inte van grillare.
Var bara tänkt till mig, fru och ungarna och coca cola.
Men så kom grannarna och åt en del och tillslut satt jag förutom barnen och var ende alkoholfria så fick gå och köpa några öl ja med.
Men blev fortsatt rester kvar.
Om du tror därför hon inte äter indiskt så nej, hon har aldrig smakat på indisk mat.
Anledningen är att hon tycker indier är ett smutsigt folk, luktar illa och ogillar dom.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.