Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jaha vad bra du försöker lära mig vad mat innehåller. Du är bara för mycket.
Förstår inte riktigt vad du vill ha sagt med det.
Du vet om att det går faktiskt att välja vad du stoppar i munnen?
Inte i Einaras klass men ändå. Fyllt dockan och fyllt penga pungen. Så va fan tänkte hämta mat.
Men va fan parkera bil tog en natt på hotell och slängde mig i bastun. Nu har det varit 12 till 19 h varje dag sedan jag kom hem från Thailand( så svettas ut lite olja och blästersand var ok). Så lite käk. Ev nån calvados och nått åt choklad hållet till efterrätt. Gravad oxfile och Texas dry age steak. Ja det var riktigt bra.
Inte i Einaras klass men ändå. Fyllt dockan och fyllt penga pungen. Så va fan tänkte hämta mat.
Men va fan parkera bil tog en natt på hotell och slängde mig i bastun. Nu har det varit 12 till 19 h varje dag sedan jag kom hem från Thailand( så svettas ut lite olja och blästersand var ok). Så lite käk. Ev nån calvados och nått åt choklad hållet till efterrätt. Gravad oxfile och Texas dry age steak. Ja det var riktigt bra.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.