Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lunch nästgårds hos trevilga Tik, som gått från inte ord engelska till en fantastisk engelska sedan slog upp för många år sedan. Gubben och morsan brassar käket. Middag lite rester från gårdagen. Avslutade med en Jura. Singleton är den kärringen gillar även om det inte blir många supar per år för henne. Fransk Anglofiliskt par som kör Royal Enfeild
Lördags frukost Dimsum och tee verkar som många tagit sovmorgon efter Loy krathong. Kanske inte himmel runt hörnet men dock en del djungel. Ser en av dom större jord ägarna har planterat en kratom, kanske tror dom på export nu när Robert F Kennedy Jr blivit hälso minster i USA. Bananer och Sverige verkar dock inte vara en större export succé. Man kan ju undra hur en sån fobi börjar....
Får ta mig en 500 m i poolen och en promenad på stranden och fundera på det, snuskgubbe som man är så det nån vegansk sex lek som gått snett efter man inte tyckte det varit så häftigt med tidelag och incest inom Liberalerna.
Kärringen hostar som fan så hon har väll fått i min skit. Beställt nya lampor till poolen dom gamla
har gjort sitt efter 5 år LED.
Har dere spist Blekkfisk " Akkar på norsk " Det er en delikatesse når du tilberedar den på rette måten . Dei fleste resept på Norsk har dei ikke nevnt , For tilberedning , ta skinnet av blekkfisken , Jeg fann en dansk resept på og ta skinnet av blekkfisken med en skarp kniv , Det er en tungvint måte , En enkel måte , legg blekkfisken i kokande varmt vann i ca ett minutt ,og då kan du trekka skinnet av blekkfisken som en kondom . Mange norbagger klager på kor seig blekkfisken er , dei spiser med skinnet på , Og når jeg sier ta skinnet av , så svara dei .dei gjor det riktig .
Business loungen är stängd för renovering och då får alla trängas i first class så blev lite trångt men fick en fåtölj.
Maten var jag dock inte imponerad på idag, vet inte om jag råkade äta några vegetariska köttbullar.
Föll ju bara ihop i munnen och tråkiga i smaken så dom fick stå.
Tycker inget har smakat riktigt efter lunginflammation , men idag var jag sugen och grannens hål iväggen restaurang levererade. Anka sällan hemma mat ,sedan var jag och tullade på kärringens Krapao har lite svårt för den om den blir för flottig men denna var perfekt. Ja va fan vart lite bananer och glass med. Frågan är om det bli en single malt eller kojen och nån serie.
Med stek strömming eller en väl lagrad ost, rökt älg, lax och pepparrot och del grönt eller för den delen till frukosten makrill I tomatsås, ägg och kaviar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.