Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sista middagen hemma för denna gång, fast får en natt till för flyget blev cancelled.
Slipper jag åka mitt i natten och fick bättre plats landar 4,5 timmar senare än planerat och KLM.
Idag var den slutgiltiga testen för fransmännen,surströmming
Dom har ju sett videos & hört talas om det,så idag var det äntligen dags
Men dom blev faktiskt positivt överraskade och dom åt det...
Men nu senare ikväll så gör jag en tjädergryta till oss.
Grytorna är helt tomma & det är ju ett gott betyg till kocken och i dag så var det ju jag
Annars är ju fransmännen bra på mat och vad man ska dricka till,till min tjädergryta hade dom med ett vin som var helt fantastiskt gott.
Har just prövat på något nytt, en YT(YouTube) maträtt..
"Pizzamuffin", såg ett inslag där och tänkte att det enkelt och smidigt att få ihop.
Men ack vad man bedrog sig själv, för "kock"hjärnan slog till med att uppgradera orginalet med Chorizofärs och en burk El paso Salsa.
Så börja med färsen i grytan, när den släpper ifrån sig oljan i med salsan låt dem koka ihop sig på lägsta möjliga värme.
Sen ta pizzakittet (2 st.) lägg över muffinsformen och muffinsform nr. 2 och pressa ner degen för att skapa en grop där alla ingredienser ska vara.
Ta sedan pizzadeg nr. 2 och lägg över muffinsformen sen ta en pizzaslicer el. ett glas anings större än gropen så det blir som ett lock.
Naturligtvis är riven ost inblandad, cheddar och mozzarella.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.