Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu är jag ingen kock, och är inget vidare på upplägg. Men smaker är jag en jävel på
Kolsvart på baksidan, så bygglampan fick komma fram. Att grilla i 2 minus är väl inte optimalt, men stoppar inte en viking
Köttet på grillen.
En styrketår i kylan
Är ingen hejare på upplägg, men mer än godkänt från teerakräcker långt för en gråsosse
Och så @Samet håller sig lugn(ingen vidare bild, men köttet fick fin färg
Nu får man väl ett h.lvete från alla tyckaremen skiter i det
Äkta kärlek rostar aldrig,, inte ens ditt grillgaller. Men när det gäller pengar,, så visst, fast jag lånar aldrig.
Hoppas maten smakade lika bra som du önskade från början.:blank:?
Äkta kärlek rostar aldrig,, inte ens ditt grillgaller. Men när det gäller pengar,, så visst, fast jag lånar aldrig.
Hoppas maten smakade lika bra som du önskade från början.:blank:?
Prata inte om drönare har lagt en smärre förmögenhet på en sådan
Som tur va, så fick jag ifrån eliten, reda på att man inte fick utan tillstånd flyga en sådan i paradisetbrukar inte lyssna så noga, men efter att ha läst på, så låter jag denna farkost stanna i Sverige
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.