Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag blev det fläskfilégryta. Väldigt gott. Ett LCHF recept jag hittat på nätet. Vill man köra hela vägen med LCHF så kan man ha kokt broccoli och/eller blomkål till. För den som gillar annat till grytan så kanske potatis, ris, pasta eller vad man vill.
Gjorde färdigt den hela kycklingen igår och idag plockade jag av allt kött och håller på att göra en gryta som vi kan äta ikväll, morgondagen lunch och resten av kyckling köttet får katterna dela på.
Nu är jag ju mycket mera jägare än duktig kock så den frågan får vi passa vidare!
Här på sidan finns ju många som är super duktiga på matlagning,dom vet säkert..
Men får jag kill gissa lite så går säkert dom bättre stekarna att laga mat av,innerlår,rostbiff och säkert nån mera bit.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.