Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har ätit mycket Seafood i mina dar. Denna restaurang erbjöd riktigt bra mat. Allt var färskt och vällagat. Servicen utöver det vanliga. Även thaiarna var väldigt nöjda med maten och servicen.
Tackar @Tallviking för tipset och kan verkligen rekommendera denna restaurang för Seafood älskare.
Har ätit mycket Seafood i mina dar. Denna restaurang erbjöd riktigt bra mat. Allt var färskt och vällagat. Servicen utöver det vanliga. Även thaiarna var väldigt nöjda med maten och servicen.
Tackar @Tallviking för tipset och kan verkligen rekommendera denna restaurang för Seafood älskare.
Den var omfattande Men framförallt färskt och väldigt gott. Slutade på strax under 4000baht då ingick 3 stora Chang och vi var 4 personer. Detta pris det brukar hamna på lite beroende på vad man beställer såklart.
Vi käkade Siam Paragon,en buffé med allt möjligt från europa, Kina,Japan,thai.
Massor med smårätter man valde & så kom maten till bordet,kanon gott och vi blev mätta och belåtna.
KOmmer ut massa vätska från kycklingen med när steker här i Sverige vilket det inte gör i Thailand, färsk kyckling inte fryst.
Känns som fuskas med matvikten i Sverige.
Sen var det dubbelt så dyrt i Sverige.
Dom som skrivit att lika billigt har ju jämfört fryst kyckling med färska kycklingfileer jag tagit från charken där nere.
KOmmer ut massa vätska från kycklingen med när steker här i Sverige vilket det inte gör i Thailand, färsk kyckling inte fryst.
Dom som skrivit att lika billigt har ju jämfört fryst kyckling med färska kycklingfileer jag tagit från charken där nere.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.