Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tryffelburgarsoppa skulle jag vilja kalla det där. Intressant att veta hur en hamburgersoppa sätter sig. Är det en höjdare med hamburgare i soppform? Eller ska man hålla sig till Carlskrove?
Idag testade jag en av höstens inköp,helkonserv & då tänkt att äta under nån av jakterna.. Enkel måltid ute isf,men så här hemma var den ingen höjdare och tveksamt om det blir nån mera gång !! Gick ju att lura ner men dåligt med kryddor och salt så ganska smaklös.
Idag blev det pannbiff med lök och en bit cottagepaj med pepparsås.
Har inte ätit sån paj sen jag var i England.
Glaserad citronsockerkaka som efterrätt.
Idag testade jag en av höstens inköp,helkonserv & då tänkt att äta under nån av jakterna.. Enkel måltid ute isf,men så här hemma var den ingen höjdare och tveksamt om det blir nån mera gång !! Gick ju att lura ner men dåligt med kryddor och salt så ganska smaklös.
Är uppvuxen med samtliga alternativ inkl. den du visar @Norrpilen.
Alla sorter är och har god smak, men behöver liten "dust" av egen kryddning.
Samtliga leverar mättnad, med alternativ av tillägg typ potatis el. ris.
Ute i skogen, så är det en vinnare!
Ner i med tagna "Trianga" och värm upp och du har mättnad för kommande timmar på passet.
Är uppvuxen med samtliga alternativ inkl. den du visar @Norrpilen.
Alla sorter är och har god smak, men behöver liten "dust" av egen kryddning.
Samtliga leverar mättnad, med alternativ av tillägg typ potatis el. ris.
Ute i skogen, så är det en vinnare!
Ner i med tagna "Trianga" och värm upp och du har mättnad för kommande timmar på passet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.