Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Men detta var väl inte svar på, på det du citerade.
Nu är det ju valuta marknaden som sätter priset.
Men kan glädja dig med att sista timmen har kronan gentemot bht gjort ett jätte skutt, från 4,08 till 4,13
Men kan glädja dig med att sista timmen har kronan gentemot bht gjort ett jätte skutt, från 4,08 till 4,13
Skall upp i minst 5ggr kronan , annars för jag inte över några slantar , har väntat i ett halvår nu och väntar nog ett halvår till på bättre kurs ... Fick in 490,000 thbt på hojförsäljning så jag klarar mig gott ett år till .. Hoppas på 6ggr Det händer mycket runt om i värden , speciellt Kina som även detta påverkar valutan...
Blandade Asia Börser
Malaysia svagast nivå sedan 1998 .
I grannlandet Singapore faller valutaen till sit svagast sedan 2010
Thailand har ekonomiske problem , blir dom den näste .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.