Ekonomin som pensionär i Thailand

Sverige har haft rörlig växelkurs sedan november 1992
Svenska kronan har gått ned 20 % av verde mot Baht , Am dollar . Euro. och många andra valuta
Men detta var väl inte svar på, på det du citerade.
Nu är det ju valuta marknaden som sätter priset.
Men kan glädja dig med att sista timmen har kronan gentemot bht gjort ett jätte skutt, från 4,08 till 4,13

Men kan glädja dig med att sista timmen har kronan gentemot bht gjort ett jätte skutt, från 4,08 till 4,13
Det låter lovande :D hoppas den går upp mer till det är dags för nästa tur i vinter

Ja, Sekr, den sitter i ett gummiband, nu kl 2028 är den nere igen på 4.08 bra ändå. Euron stiger bättre just nu.

kl. 1834 svensk tid : Växelkurs Skr 1000.- = 4146 Baht . Är det baht son går ned i värde ?
Vad hittade du den kursen på 4.14 Jag kollar alltid på Bkk Bank det är deras kurs som gäller, då du skickar kontanta pengar.

0945 Thaitid står Bkk Bank på 4.12, så högt har det inte varit på ett halvår.
Hoppas detta inte bara är en dagslända.

Här kan du ta ut semester pengar

www.smartepenger.no/1113-valutautak

minibank_euro_istock700.jpg

Perfekt med kursen, skickade iväg en slant igår. Vältajmat för en gångs skull, man får glädjas åt det lilla.

Skall upp i minst 5ggr kronan , annars för jag inte över några slantar , har väntat i ett halvår nu och väntar nog ett halvår till på bättre kurs ... Fick in 490,000 thbt på hojförsäljning så jag klarar mig gott ett år till .. Hoppas på 6ggr ;) Det händer mycket runt om i värden , speciellt Kina som även detta påverkar valutan...

Liknande trådar

H
Svar
14
Visningar
2 K
Hans Svensson
H

Tillbaka
Topp