Em i fotboll 2021

Hej

Grattis till nordens bästa fotbollslag.

Mvh isan lover

Med det spelet England presterade i första så hade Emil Forsberg haft lekstuga. Men deras ledning är på bristningsgränsen, Ukraina är bra, sen kan man ju undra hur länge de orkar.

Grattis Danmark ,, O framförallt ett Danmark som verkligen spelade fotboll o har förstått att anfall är det bästa försvaret , All Heder till bra fotboll....

I kväll håller jag på Italien. Skit samma egentligen men de har spelat den roligaste och bästa anfallsfotbollen i EM-2020. Sen att några även skulle platsa i Hollywood är en annan sak.

I kväll håller jag på Italien. Skit samma egentligen men de har spelat den roligaste och bästa anfallsfotbollen i EM-2020. Sen att några även skulle platsa i Hollywood är en annan sak.
Nix, Spanien gäller för mig. Hollywoodstjärnorna i Italien klarar jag mig utan. 0-0 i halvtid.

Straffar där också, synd att gipskatterna vann. Gick och la mig efter full tid, då drabbades jag av ett allvarligt fall av gamnacke. Men ikväll gäller det, hoppas verkligen att Danmark kan överraska mot England, bollen är rund.

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
1 K
C
L
Svar
0
Visningar
647