Nu skryter jag lite om äldste sonen och det med rätta, tyvvär är ju inte nya skolan så sport inriktad som Regent var, där dominerade han i sin årskull och föräldrar stod och skrek Big-C, Big-C.
Har vi ju tyvärr inte råd med den skolan för tillfället så fått tagit nästbästa internationella skolan här men saknar det han är bäst på.
Har klase av guldmedaljer från hans regent tid, löpning, fotboll, diskuss, spjut you name it.
I årskurs 5 blev han uttagen till att åka med åkurs 6 till Phuket tävla mot kina, vietnam, singapore och flertalet länder här, 1 år yngre en andra tog 1 guld och 1 silver, diskuss och löpning.
Fotboll är han huvudspelarn, löper och attackerar bra så dom sätter han som mittback.
Fick jag skryta lite men jävligt stolt där, tyvvär med nya skolan är det inte så mycket sportintresse och han tappar helst nu under covid-19 det han är bättre än andra på.
Kommer ihåg 200m i på skolan han va så långt före, tog ett par danssteg och skratta innan han klev över linjen.
Samma east coast marathon, han satte sig ner och drack vatten innan mållinjen, kolla vad dom andra var, skrattade, gick över 5 min kom nästa.
Stolt pappa även om inte biologisk men min pöjk, ok skryt men det skiter jag i för han är värd det.