Förnya extension to stay, efter 1 år.

 
Skönt med rapportering bara en gång per år.
Måste vara gjort inom 60 dagar efter årsskiftet.
Är man över 60 är man undantagen att besöka IM personligen.
Då är certifierade agenter tillåtna.
Jo men jag vet inte, mitt mål va ju först Fillipinerna men blev Thailand.
Fick meddelande av kollega i förrgår boende i filipp att han var inte lika positiv som dig och borde valt Thailand.
Själv bor jag ju bara en liten kort bilsväng från immigration så ser det inte som något jobbigt, jag har byggt upp ett liv här jag trivs i och det enda jag egentligen undra var när jag skulle sätta 400k på kontot så det blir rätt.

Sen är ju frågan om man egentligen har det så bra när man måste påvisa det på ett Thaiforum hela tiden med lite strandbilder och suktar efter ryska damer?
 
Jo men jag vet inte, mitt mål va ju först Fillipinerna men blev Thailand.
Fick meddelande av kollega i förrgår boende i filipp att han var inte lika positiv som dig och borde valt Thailand.
Själv bor jag ju bara en liten kort bilsväng från immigration så ser det inte som något jobbigt, jag har byggt upp ett liv här jag trivs i och det enda jag egentligen undra var när jag skulle sätta 400k på kontot så det blir rätt.

Sen är ju frågan om man egentligen har det så bra när man måste påvisa det på ett Thaiforum hela tiden med lite strandbilder och suktar efter ryska damer?
Ja Filippinerna med världens längsta Lockdown är inte bara fördelar.

Då har livet i det slappare Thailand passat bra.
Frihet att resa i stort sett fritt inom Thailand skulle passa mig bättre.

Det är väldigt länge sedan jag postade strandbilder och det bara för din skull.
 
Ja Filippinerna med världens längsta Lockdown är inte bara fördelar.

Då har livet i det slappare Thailand passat bra.
Frihet att resa i stort sett fritt inom Thailand skulle passa mig bättre.

Det är väldigt länge sedan jag postade strandbilder och det bara för din skull.
Ja du är ju lite av en surkuk när någon rättar dig eller påpekar sen skyller på att hans fel att jag stänger tråden, min 3 åring är lite lik när han inte får som han vill.
 
Försiktig med alkoholen nu.
Det är Lördag, jag sitter på altan så nä, varför, för att jag skriver sanningen, hur går det själv gällande alkoholintaget, har ju inte sett direkt frisk ut på fotona?
Är ju inte precis så jag måste va full för skriva eller förstå en gammal gubbe som gör sitt sista för att försöka påvisa att han gjort rätt val och alla andra hamnat fel.
Men visst fan du hängde ju här på forumet för du fortsatt hade kontakter i Thailand.
Inte pga har nada i filipp.
Gubben som vet allt......
 
Det är Lördag, jag sitter på altan så nä, varför, för att jag skriver sanningen, hur går det själv gällande alkoholintaget, har ju inte sett direkt frisk ut på fotona?
Är ju inte precis så jag måste va full för skriva eller förstå en gammal gubbe som gör sitt sista för att försöka påvisa att han gjort rätt val och alla andra hamnat fel.
Men visst fan du hängde ju här på forumet för du fortsatt hade kontakter i Thailand.
Inte pga har nada i filipp.
Gubben som vet allt......
Faktiskt är nog din treåring mer mogen än du, inte ens han är väl så barnslig att kalla andra medlemmar för surkukar.

Stämmer också att jag fler kompisar och bekanta i Thailand än du har.
 
Faktiskt är nog din treåring mer mogen än du, inte ens han är väl så barnslig att kalla andra medlemmar för surkukar.

Stämmer också att jag fler kompisar och bekanta i Thailand än du har.
Var mer en beskrivelse.
Men är väl lite fel.
Är väl egentligen lite som nmax, "kolla vad jag har", du är en liten mix av nmax och legolas.
Och att du har fler bekanta än mig i Thailand tvivlar jag inte ett ögonblick på, du har nog mer bekanta med thai fruar i Sverige med då det aldrig har attrahetarat mig att skapa rn vänskapskrets grundad på det.
Har inte en enda polare med thai tjej, någon bekant men inte annars.
Har ju inte gjort det till en livstil att åka runt på landsbyggden sätta på thaitjejer, lova för att sen dumpa dom.
Fast även sånt folk kan vakna upp och berätta hur viktigt det är att försäkra så tjejen har i efterlivet och ja jag tar ju hand om svärföräldrarna som är yngre än mig med.
Hurra för mig på en Ö långt från där jag vill va.
 
Kan tänka mig det ryker nu, vad skall jag skriva för jävligt.
Du har ju bråkat förr och tryckt ut folk från forumet...
Dock är jag inte så känslig som dina tidigare debatanter och tycker mest att lite kul...
 
 

Liknande trådar

V
Svar
3
Visningar
2 K
ludvigs
L
P
Svar
0
Visningar
1 K
palnordell
P
 
Tillbaka
Topp