Gamla vägen från Buriram längs Kambodjagränsen ner mot Chantaburi

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
Drar ner till Kho Chang med hojen den 22 denna månad , Kör gamla vägen tänkte jag nära kambodja gränsen , skall var vackert sägs det , nån som kört den tänkte ta en natts vila under vägen ner någonstans (på nåt billigt ställe ) :):)55

Skall vara dålig med massor med potthål påstås det av en som kört nyligen , som som har annan åsikt

då kanske du passerar detta berg med ett hål rakt igenom, häftigt
1549354979861.png

Var ligger detta , har du tagit bilden då kanske du vet hur vägen är
el senilo svarar jag vet inte exakt var det ligger men det står Amphoe Klong Hat på bilden i iphonen
vägen (körde bil) var ok har jag för mej men det kan ju ändras fort med tjällossning 555
en väg som tx 3 veckor tidigare var som en tvättbräda kan ju plötsligt vara ny asfalterad å skitbra
ska du ner till Jocke å Fishermen's Hut?

el senilo svarar jag vet inte exakt var det ligger men det står Amphoe Klong Hat på bilden i iphonen
vägen (körde bil) var ok har jag för mej men det kan ju ändras fort med tjällossning 555
en väg som tx 3 veckor tidigare var som en tvättbräda kan ju plötsligt vara ny asfalterad å skitbra
ska du ner till Jocke å Fishermen's Hut?
Mej , skall ner till en annan Svensk som öppnat en restauarng där men kanske blir det fiske likaså , Funderingar på att köra 304an till Kabin , sen Sa Keo, och vidare ner , vill ju inte slå sönder hojen i en massa hål i vägen , direkt livsfarligt om det är som en annan kompis beskrev den ,, Och ja bägge ställena Du och även Krister skriver om passeras

Dom har ju byggt om hela den vägen ner till Chantaburi så där skall det nog vara vint att åka nu. Det var ju ett tag sen jag körde där. Har inte vart i frugans hemby på ett tag. Fortsätt sedan mot Trat så har du ett fint område med vattenfall och en massa fisk. Thai åker dit för att bada thai inträde 20B farang 200 (ungefär)

Dom har ju byggt om hela den vägen ner till Chantaburi så där skall det nog vara vint att åka nu. Det var ju ett tag sen jag körde där. Har inte vart i frugans hemby på ett tag. Fortsätt sedan mot Trat så har du ett fint område med vattenfall och en massa fisk. Thai åker dit för att bada thai inträde 20B farang 200 (ungefär)
Jag skall ju till Kho Chang ,så blir ju Trat

Körde sträckan förra säsongen senast. En hel del nybyggt och en hel del under konstruktion (en heeel del under konstruktion) men borde vara färdigt nu. Det är sträckan jag brukar köra ner till KC men det blir inget detta året:(. Riktigt skön väg att köra men var beredd på att stanna snabbt vid eventuella köer. KC är mitt favoritresmål när jag är här nere, så lite avis är jag;). Kan rekommendera att köra vänster från färjan och söderut på den sidan av ön. Vill du veta mer så hör av dig.

Tackar för din vänlighet , Min Svenske kompis som precis öppnat restaurang på ön har bokat ett rum med AC åt mig , 300 thbt natten , på ett Guesthouse inte så långt från White Sands .. Blir att åka runt lite på ön , har ju varit där förut men inte sett allt naturligtvis

Tackar för din vänlighet , Min Svenske kompis som precis öppnat restaurang på ön har bokat ett rum med AC åt mig , 300 thbt natten , på ett Guesthouse inte så långt från White Sands .. Blir att åka runt lite på ön , har ju varit där förut men inte sett allt naturligtvis

Det är inte han som har baren "Husband daycare center, we take care of your husband"? Skrattade läppen av mig när jag såg det första gången. Kommer man norrifrån så ligger detta strax innan Tesco. Om 2 veckor ska jag ner till Phang nga och hälsa på lite vänner (tantens vännina) och passa på att göra ett kundbesök i Patong med min kund som kommer att vara där då (osäker på hur det kommer att gå hahaha) , men är mer och mer sugen på att ta en sväng till KC trots allt.

Vägarna är ok med vackra vyer. Kör försiktigt

Det är inte han som har baren "Husband daycare center, we take care of your husband"? Skrattade läppen av mig när jag såg det första gången. Kommer man norrifrån så ligger detta strax innan Tesco. Om 2 veckor ska jag ner till Phang nga och hälsa på lite vänner (tantens vännina) och passa på att göra ett kundbesök i Patong med min kund som kommer att vara där då (osäker på hur det kommer att gå hahaha) , men är mer och mer sugen på att ta en sväng till KC trots allt.

Vägarna är ok med vackra vyer. Kör försiktigt
Inte samma kille , nyöppnat för en månad sen

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T
M
Svar