Hur ser Thailändare på Faranger?

Se där inte ens dom verkar gå omkring i fjolliga elefantbyxor, men jag börjar förstå att jag borde be om ursäkt.
Du verkar ju känna dig träffad, men jag kunde ju inte veta… :rolleyes:
Och du verkar hänga upp dig på andra personer, första inlägget var väl svågern.
Livet blir lättare om man inte går runt och iritterar sig på allt och alla.

Här är något för alla er som vill se riktigt integrerade ut som Thai, alternativt obemärkt passera som infödd på Jamaica

thai.jpeg

Här är något för alla er som vill se riktigt integrerade ut som Thai, alternativt obemärkt passera som infödd på Jamaica

thai.jpeg
Det där är i alla fall klassik batik. Det köpte jag på Bali 1990 och gick runt med i en (1) vecka tills man insåg att det går ju fan inte....

De där jävla elefantbrallorna undrar jag hur nån idiot kan gå runt i? Ok om man är 11 år och inte fattar bättre, men inte om man vill vara cool rastafari.

Det där är i alla fall klassik batik. Det köpte jag på Bali 1990 och gick runt med i en (1) vecka tills man insåg att det går ju fan inte....

De där jävla elefantbrallorna undrar jag hur nån idiot kan gå runt i? Ok om man är 11 år och inte fattar bättre, men inte om man vill vara cool rastafari.
Men vadå, tror du inte att man skulle accepteras av dom andra raggamuffinsarna?

Som att komma med Crescent Compact till HD träffen.
När jag tänker efter så kan jag inte påstå att jag sett speciellt många Thailändare med sådana där byxor heller.
Jag tror faktiskt att jag sett fler engelsmän i kritstrecksrandigt, plommonstop och paraply när jag varit i London.
Det är trots detta väldigt få turister som klär sig så.
Det där med turister i thailand som plötsligt får för sig att gå omkring pyjamas är lite märkligt.

Kul när 90 åringar diskuterar 55555.
Kolla på videon med job2do vad för byxor dom har på sig.
Tror inte några pårökta flummare är så petiga och hänger upp sig som några gammla antika gubbar.
Jag ser inga elefantbrallor på videon som publicerades för elva (11) år sedan.

Men det kanske är den grå starren som gör sig påmind.

Jag ser inga elefantbrallor på videon som publicerades för elva (11) år sedan.

Men det kanske är den grå starren som gör sig påmind.
Var väl mer byxtypen om motivet är så noga att hänga upp sig på så kan jag nog finna det med när jag får bättre internet.
Job2do sea lyrics tror jag du finner några som ser bra pårökta ut i möjligen elefantbrallor.

Det är väl också reagge musikfestival runt denna tiden nu.
Snart börjar väl Pattaya musikfestival, brukar finnas en reggea scen på beach road då.

Var väl mer byxtypen om motivet är så noga att hänga upp sig på så kan jag nog finna det med när jag får bättre internet.
Job2do sea lyrics tror jag du finner några som ser bra pårökta ut i möjligen elefantbrallor.

Det är väl också reagge musikfestival runt denna tiden nu.
Snart börjar väl Pattaya musikfestival, brukar finnas en reggea scen på beach road då.
Om du läser @Arvid Kriklund original inlägg och mitt svar på det så är det just elefanterna jag hänger upp mig på.

Att du kan hitta dem betvivlar jag inte, de säljs i praktiskt taget alla souvenirer/klädshoppar i Thailand.

Det betyder dock inte att en crescent compact blir en HD i alla fall.

Om du läser @Arvid Kriklund original inlägg och mitt svar på det så är det just elefanterna jag hänger upp mig på.

Att du kan hitta dem betvivlar jag inte, de säljs i praktiskt taget alla souvenirer/klädshoppar i Thailand.

Det betyder dock inte att en crescent compact blir en HD i alla fall.
Hans original inlägg handlade om att en ( eller ett kräk som han uttryckte sig) som gick med byxorna vid knäna och flätor som en Thai wannabe, elefanterna lät inte som huvudgrejjen utan byxtypen.
Och jag ställde mig frågande till hur han fick det till en thaiwannabe, lät mer som en cannabis rökande snubbe.

Liknande trådar

A
Svar
29
Visningar
3 K
จิมมี่ พายุหิมะ
A
Svar
0
Visningar
9 K