Hva er "Extension Of Stay"?

 
Använd vilka ord du vill om oss.
Vi lider av ”følelsesmessig inkontinens” och placerar inte oss själva i facket ”Auktoriteter”. Vi klarar nog av att bli kallade för idioter då vi inte ser oss själva som några auktoriteter.
Det är nog bättre att du går tillbaka till din militära bakgrund och leker chef eller annat trams.

Hur var det med uppehållstillstånd och visum?
Du har redan kommit med dubbla besked och information bara i denna tråden.
Om du nu är så noga med terminologin så bör du själv åtminstone komma med korrekta benämningar.

Vad är det egentligen du vill med den svadan du kommer dragandes med?
Har han varit militär, ja då är jag inte överraskad att det blivit som det blivit i tråden :laugh2:
 
Aldrig fel med ordet fanatism när du är inblandad.
Jag kan inte se någon annan gå i taket för detta än just du själv.
Nå starter jeg en tråd om at «Extension Of Stay» ikke eksisterer og beviser dette grundig. Noe som enkelte på forumet ikke kan akseptere og fornekter alle bevis og går til «frontalangrep» som inkluderer personangrep. Så dersom noen «går i taket» over at «Extension Of Stay» ikke eksisterer så vennligst finn deg et speil så ser du en som gjør det.
 
Bärs? ge mig adressen så tittar jag förbi...:beer::clap_tranparent::kewl_transparent:
Så här snygg är jag :laugh: så du känner igen mig.
20220811_182652.jpg
 
Nå starter jeg en tråd om at «Extension Of Stay» ikke eksisterer og beviser dette grundig. Noe som enkelte på forumet ikke kan akseptere og fornekter alle bevis og går til «frontalangrep» som inkluderer personangrep. Så dersom noen «går i taket» over at «Extension Of Stay» ikke eksisterer så vennligst finn deg et speil så ser du en som gjør det.

Det er så langt bare du som hisser deg opp og blir sint.

Har du noe annet å tilføre dette forum mer enn hvis det er oppholdstillatelse, visa eller Extension Of Stay?
 
Det vel ingen som tar deg seriøst lengre. Så bare tvihold i denne «Extension Of Stay» dersom du har behov for det. Jeg skal ikke hindre deg.

Jeg har ikke tviholdt noe som helst.
Du kan gjerne sitere meg det jag har påstått noe sådant.

Du har fortsatt ikke svart på en hel del av spørsmålene du har fått. Konsentrer deg på det, så ordner vi med dine innvendinger etterpå.
 
Om man fortsätter att prompt påstå att "extension of stay" inte existerar då Immigration använder den stämpeln, då är det något allvarligt tillstånd, kanske något trauma från barndomen eller lillebrorskomplex då man upphåller sig på ett Svensktalande forum och envist står på sig i rena dumheterna
 
Nå starter jeg en tråd om at «Extension Of Stay» ikke eksisterer og beviser dette grundig. Noe som enkelte på forumet ikke kan akseptere og fornekter alle bevis og går til «frontalangrep» som inkluderer personangrep. Så dersom noen «går i taket» over at «Extension Of Stay» ikke eksisterer så vennligst finn deg et speil så ser du en som gjør det.
Snälla inga fler trådar!
 
Om man fortsätter att prompt påstå att "extension of stay" inte existerar då Immigration använder den stämpeln, då är det något allvarligt tillstånd, kanske något trauma från barndomen eller lillebrorskomplex då man upphåller sig på ett Svensktalande forum och envist står på sig i rena dumheterna

Det handlar nog mest om att Einar söker lite spänning i sin tråkiga pensionärstillvaro i Thailand.

Eller att han vill bli sedd och kanske få någon form av bekräftelse.

Att reta upp folk på nätet funkar ju bättre än att reta upp folk i verkligheten. Retar man upp folk på nätet minskar ju riskerna att få en smäll på käften.

Eller dyker han upp när han druckit öl eller whisky och hjärnan löper amok på honom.

Jag ser honom mest som ett skämt.

BTT
 
Det handlar nog mest om att Einar söker lite spänning i sin tråkiga pensionärstillvaro i Thailand.

Eller att han vill bli sedd och kanske få någon form av bekräftelse.

Att reta upp folk på nätet funkar ju bättre än att reta upp folk i verkligheten. Retar man upp folk på nätet minskar ju riskerna att få en smäll på käften.

Eller dyker han upp när han druckit öl eller whisky och hjärnan löper amok på honom.

Jag ser honom mest som ett skämt.

BTT
Einar?
Nu blandar du ihop medlemmarna.
 
Jeg har ikke tviholdt noe som helst.
Du kan gjerne sitere meg det jag har påstått noe sådant.

Du har fortsatt ikke svart på en hel del av spørsmålene du har fått. Konsentrer deg på det, så ordner vi med dine innvendinger etterpå.
Personangrep svarer jeg stort sett ikke på.
 
 

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
652
Raderad medlem 8711
R
R
  • Låst
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp