Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hela piren på bangbao har olika dykrelaterade företag. Vet att det finns några som har svenska instruktörer där ute också. Jag har bott på två hotell som ligger på piren men jag undrar om du inte menar den som man ser på högers sida när man går ut på piren. Dom har även strand mot andra sidan där vattnet är mycket renare.
Det hotellet som jag tror att du menar och som var helt oke,y var dom gröna bungalowsen som stod på pålar ute i vattnet?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.