Medicinska problem för oss män / gubbar

Din tolkning äger du som sagt själv. Trodde dock du var smartare än så. Du vågar inte ens gå till läkaren för att du druckit för mycket. Säger ju en hel del ;)
Skrev jag druckit för mycket, jag skrev pga druckit.
Veckan innan arbete var alkoholfri, jobbat 4 veckor, drack 3 glas vin på kastrup i Måndags, delade en vinare med frugan i Tisdags och delade en igår, min konsumption på 6 veckor då det är alkoholfritt på jobbet.
Läser man artiklar så har ambulansförare fått för höga peth värden för festade veckan innan prov togs.
Tror inte min konsumtion är så mycket högre än mångas här men jag låter mer.
Sen ja jag behöver inte kolla på youtubeklipp för självklarheter men kan finnas andra anledningar också.

Nä det är fritt valt. Du ser lite fel på det hela. Allt är inte svart eller vitt och kroppen är ibland krånglig att förstå sig på. Att människan har gjort enastående framsteg inom medicin är det nog ingen som sätter sig emot hoppas jag och det är ju inte det vi pratar om här. De flesta välfärdssjukdomar/problem som miljoner och åter miljoner människor lider av skulle enkelt gå att fixa genom bättre kost och motion. Där är ju alla överens också. När vi sedan kommer till kost så går meningarna isär. Jag tror på min linje och har även gott om erfarenhet från mig själv och andra. Alla får tro på sin egen väg. Ponera nu alla människor på hela jordklotet skulle sköta sin kost och motion så skulle ju fortfarande folk bli sjuka och tom dö. Förstår man inte det är man ju bra naiv.

En del tycker att alla åkommor ska botas med medicin.
Man fortsätter i samma bana och medicinerar bort problemen.

Nåt PETH test har man aldrig tagit, åtminstone inte vad jag vet.

Du kan ju kolla journalen och se vad du hittar. Jag hittade iaf PEth taget helt utan min kännedom, men under 0.10 så väldigt låga nivåer.

Tror det är vanligare än man tror att det testas och det är nog bra att det kollas upp då alkohol ligger bakom så pass många hälsoproblem.

Du kan ju kolla journalen och se vad du hittar. Jag hittade iaf PEth taget helt utan min kännedom, men under 0.10 så väldigt låga nivåer.

Tror det är vanligare än man tror att det testas och det är nog bra att det kollas upp då alkohol ligger bakom så pass många hälsoproblem.
Håller med. Faktiskt mycket bra att alkoholvärdena kollas upp. Sen är det fel att det skickas till Transportstyrelsen om värdet är högt. Man borde ta tag i anledniningen och kanske få hjälp/rådgivning att ordna upp det innan.

Forskare vill ha in bältros-vaccin i vaccinationsprogrammet
Efter mina så kan det gå lite så där, jag hade ju feber 38,9 i fyra veckor efter spruta två, inte bra ännu och detta hände i aug.

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar