Medicinska problem för oss män / gubbar

Jag har råd men bryr mig ändå om priset och tror inte att jag är ensam om det utan snarare tillhör en majoriteten.

Hur mycket kostar det att bry sig?
För Einar är det väldigt billigt att bry sig?
Folk som bryr sig i Pattaya får betala jätte mycket. En orsak är att dom är svenskar. Det är mycket bättre att vara norrman och bo i bangsaen och se miljardärsstudenterna betala för sin egna öl.

Hur mycket kostar det att bry sig?
För Einar är det väldigt billigt att bry sig?
Folk som bryr sig i Pattaya får betala jätte mycket. En orsak är att dom är svenskar. Det är mycket bättre att vara norrman och bo i bangsaen och se miljardärsstudenterna betala för sin egna öl.
Det var när du skrev "Vi som har råd bryr oss inte om priser" jag reagerade på eftersom det inte stämde in på mig. Jag tyckte att det framgick ganska tydligt i mitt inlägg.

Det var när du skrev "Vi som har råd bryr oss inte om priser" jag reagerade på eftersom det inte stämde in på mig. Jag tyckte att det framgick ganska tydligt i mitt inlägg.

Ja, men du är en svensk i Pattaya.
Svenskar har inte råd med någonting och bor man dessutom i pattaya, så är det ännu sämre ställt.
Du är således inte kvalificerad att titulera dig som ”vi” i detta fallet.

Ja, men du är en svensk i Pattaya.
Svenskar har inte råd med någonting och bor man dessutom i pattaya, så är det ännu sämre ställt.
Du är således inte kvalificerad att titulera dig som ”vi” i detta fallet.
OK, jag hoppas och tror att du med detta inte kommer att skicka mig nåt fler insmickrande PM med åsikter som du inte vill framföra offentligt. Tackar på förhand.

Nu tror jag knappast att man köper Alvedon för att flasha, det går av gammal vana och vissa tror förmodligen att det märket är bättre än andra. Själv är jag ingen storkonsument av paracetamol men brukar ha en ask hemma om behov uppstår. Nu befinner sig en ask av märket Apofri i medicinlådan.

Vad gäller receptbelagda preparat accepterar jag alltid det fabrikat apoteket Apoteket rekommenderar.

Nu tror jag knappast att man köper Alvedon för att flasha, det går av gammal vana och vissa tror förmodligen att det märket är bättre än andra. Själv är jag ingen storkonsument av paracetamol men brukar ha en ask hemma om behov uppstår. Nu befinner sig en ask av märket Apofri i medicinlådan.

Vad gäller receptbelagda preparat accepterar jag alltid det fabrikat apoteket Apoteket rekommenderar.

Ah, har hemma i vitrinskåpet för att skylta med att du minsann har råd, även om du är svensk och inte bor i Bang Saen.

Det är fullt jämförbart med att vissa tror att apoteket Apoteket, gamla statliga apoteket, är bättre än andra.

Vissa tror fortfarande att Telia, gamla Televerket, är bättre än andra.

Jag anser att jag har sluppit influensa, bortsett från Covid, dom senaste 10 åren på grund av årlig vaccination samt att följa rekommenderade hygienrutiner.

Kan enbart hålla med. Jag har inte heller fått varken influensa eller Covid 19. Troligen beroende på vaccinering både mot influensa och Covid 19. Jag har lärt mig att aldrig slarva varken med mediciner eller vaccination.

BTT

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0