Medicinska problem för oss män / gubbar

Som alla andra gånger jag haft lunginflammation.
Svag, svårt att andas, smärta i sidan, feber, hosta, slem med blod.

Syns tydligt på en röntgenbild.
Då har jag inte detta fel i alla fall! Dom har kollat mig ordentligt idag på vårdis och närkauten. Den va bra att gå till, tog en halvtimme och sedan var jag fotad ur alla vinklar! Sedan när jag kom till verkstan slog det mig en sak!!!!! Jag har inte bytt filter på Sundström masken sedan juli, kan vara baktus filukkis i gamal filtret! Så i med nya filter och ut å måla! Mera Alvedon åxå blir det!

Då har jag inte detta fel i alla fall! Dom har kollat mig ordentligt idag på vårdis och närkauten. Den va bra att gå till, tog en halvtimme och sedan var jag fotad ur alla vinklar! Sedan när jag kom till verkstan slog det mig en sak!!!!! Jag har inte bytt filter på Sundström masken sedan juli, kan vara baktus filukkis i gamal filtret! Så i med nya filter och ut å måla! Mera Alvedon åxå blir det!
Ja filibactus är inte att leka med. Rena bakteriehärden, perkele!

Finns det någon medecin mot förstorad prostata. Det evinnerliga nattpissande är enerverande. :thumbsdown:

Ett glas granatäpplejuice om dagen. Rostade pumpakärnor kan även hjälpa till.

En läkarbekant är lite skeptisk mot granatäpple då han menar att det kanske bara döljer symptomen (lägre PSA-värde) utan att verkligen hjälpa mot förändring. Men för egen del har jag märkt en stor skillnad rörande förmågan att hålla nere "droppandet" och något behov av att pinka på natten finns inte längre.

Det här var spännande att lyssna på:

--------------------------
Fredrik Nyström är läkaren och professorn i internmedicin vars budskap skär igenom mediebruset som en varm kniv genom fettrikt smör.

Med uttalanden som att det kan vara farligt att sluta snusa, att det är bra med ett glas vin om dagen och att det bara är nyttigt att ha några trivselkilon för mycket.

Efter att ”Doktor lagom”, som han kallas, i våras gästade TV4:s Nyhetsmorgon för att prata träning blev det rejäl uppståndelse. Där sa han bland annat ”ju mer du tränar och ju hårdare du tränar, desto mer förmaksflimmer får du”.

Finns det någon medecin mot förstorad prostata. Det evinnerliga nattpissande är enerverande. :thumbsdown:
Nej tyvärr, jag har samma problem som kommer och går. Jag har provat allt men det finns en som fungerar på vissa som heter Prostar one. Man ska undvika kylan och mejeriprodukter i högsta grad . När jag är i varma Thailand har jag inga problem men när skottar i minusgrader då får problem. Undvik kylan i första hand.

Nej tyvärr, jag har samma problem som kommer och går. Jag har provat allt men det finns en som fungerar på vissa som heter Prostar one. Man ska undvika kylan och mejeriprodukter i högsta grad . När jag är i varma Thailand har jag inga problem men när skottar i minusgrader då får problem. Undvik kylan i första hand.
Jag bor i Thailand men natt kissandet består.

Liknande trådar

G
Svar
1
Visningar
2 K
Wanpen
W
A
Svar
0
Visningar