Rätt och fel Någon som har aktiekonto i Thailand.

Men ni som är lite mer ekonomi proffs, anser ni att jag skall säga upp min försäkring på banken på Måndag och ta förlusten istället för att behålla den i 25 år?

Jag brukade ha god känsla vad ja köpte i aktier när ja köpte lite i Sverige.
Det @nmax skrattade åt innan i nåt inlägg hur det gick sist jag hade konto hos farsan var ju tex. mitt ENEA köp, ja såg potential, köpte för tror jag va 1 krona och 40 öre per aktie för 20 år sen. Farsan sålde skiten och köpte sig en Merca.
Idag står dom i 77 kronor.
Efter han gjorde det va det inte lika kul.

Blir jävligt förbannad när ja kollar på det men lagt det bakom mig, det är historia nu och något vi var i bråkat om en lång tid.

Men man får se det positiva i det en människa som @nmax gjorde man glad som lever på skadeglädje. ;)
Skadeglädje?
Trodde i min enfald att du tålde skämt men du e visst känsligare än jag trodde.
Klart du ska sälja och ta förlusten, 135.000 för att få ett kreditkort e ju som hittat.

Det är din skadeglädje och din kvinnosyn som gör det så lätt att komma på att det är du när du byter till nytt nick vilket hänt några gånger.
Det som avslöjar dig direkt att det är du bakom den nya avataren.

Det är din skadeglädje och din kvinnosyn som gör det så lätt att komma på att det är du när du byter till nytt nick vilket hänt några gånger.
Det som avslöjar dig direkt att det är du bakom den nya avataren.
Sa grabben med alla kompisar.....

Så då var aktiekontot öppnat och det gick ju lätt att få öppna ett sådant.

Fick 500.000 i kredit också men dom får nog stå, var banklånsränta på dom om jag förstod det rätt när jag läste på deras sida. Minskade värdet mer än 25% blev det tvångsförsäljning av aktier tills det var återbetalt som jag fattade det.
Jag är ju fortsatt på sjön så har inte varit och pratat med dom än.

Har handlat lite och det fungerar bra lite problem dock att alla hjälpsidor inte är på Engelska.
Ska sätta mig in i alla investeringsverktyg dom har på deras inloggningsida när jag kommer hem för ombord går internet för slött.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp