När åker ni till Thailand nästa gång

Kanske aldrig, haft vårat roliga här.

20260923_163024.webp

Ska fn vara pensionär, med artos, gikt och reumatism. Vi har gått och gott. Till sist kom vi inärheten av tg961. Då har man gått en riktig motionsrunda på kanske en 5km.
Förut gick man direkt ut till gaten. Nu ska du runt hela huset. Försöker swedavia att verka större än andra flygplatser genom att få folk att gå så långt som möjligt?

Ska fn vara pensionär, med artos, gikt och reumatism. Vi har gått och gott. Till sist kom vi inärheten av tg961. Då har man gått en riktig motionsrunda på kanske en 5km.
Förut gick man direkt ut till gaten. Nu ska du runt hela huset. Försöker swedavia att verka större än andra flygplatser genom att få folk att gå så långt som möjligt?
Det stämmer tyvärr, Arlanda kan vara norra Europas sämsta flygplats.

Farsan gillar mellanlandningen och röra på benen.

Nu är jag inte med?
Hur lyckades ni med sådana strapatser?
Mellanlandade ni på ARN eller checkade ni in med startpunkt på ARN?
Var det F-gate eller D-gate (den gamla klassiska gaten)?

Nån som vet hur man kontaktar Thai Airways i Thailand. På deras nya hemsida saknas kontaktuppgifter helt. Jag `har skickat e-post till contact@thaiairways.com men får inget svar. Någon som vet annan a-postadress eller telefonnummer
Har slagits med precis samma problem. Felaktiga e-postadresser bla. Helt jäkla usla faktiskt. Exfrun ringer alltid och får hjälp. Jag har ringt några gånger också men thailändare verkar få bättre hjälp :unsure:

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
amydekthai
A
A
Svar
28
Visningar