Bara så du inte missuppfattar så beror det inte på ditt tidigare svar, som sagt värre än så klarar jag klicka på tappatalken så fick kolla kommentaren

.
Utan som märkts kanske

så stoppa jag skriva för 3 dagar sen, fick ju kommentera det här bara så du inte missuppfattar och beror på dig.
Bara vart allmänt utråkad på den negativa tendensen alla forum alltid tar.
Tjejen har också undrat varför jag sitter och skriver här så mycket istället för att prata med henne, och under lågsäsong så tenderar det bli mer, då ingen jag känner är här nere för tillfället Oktober dyker folk upp igen och då blir det väl V75 några Lördagar iallafall.
Nä bli lite mer umgås med tjejen och ungen fram igenom, imorrn kommer en Thaipolare till mig ner och hälsar på vi kommer dra till Koh Sameth ihop allihopa bada slappa, och istället för forum så har jag lagt mig med en bok i hängmattan eller som idag tillbringat 4 timmar på moppen och snurrat runt med tjejen när ungen va i skolan.
Kommer lägga in lite bilder ibland men hålla mig undan diskussionsdelen om jag klarar för fastnar så snabbt
Vad gäller bardelen så är det inte riktigt den delen som jag fastnat för i Pattay, är ju knappt på dom en kort stund i Fredags för tjejen ville sitta prata med en gammal klasskompis, sen har jag inte sett insidan av en sen farsan var här, inte ens när Micke var här blev det mer än restauranger typ.
Hua Hin kan jag inte utala mig om känner inte till stället, tror dock inte jag hade varit så negativt inställd till det, när jag börja kolla hus etc. i Thailand var det Hua Hin ja kollade på.
Pga. Barndomspolare som bott här väldigt länge, som jag hamnade i Pattaya och satt faktist redan på Suvarnabum när jag fick FB meddelande från han att "ta dig hit ner istället".
Barlivet fastnade jag aldrig för och första turen och då jag bodde i condon gav mig inte bästa intrycket av Pattaya, lite av en del att exet fick mig till norr så lätt.
Men efter återvänt och nu riktigt tagit mig runt och känna staden själv så har jag bara börjat gilla den mer och mer och som jag skrivit tidigare storstadsliv tilltalar mig, jag har ju Bangkok som andra hand men som sagt där kommer jag ju sakna havet.
Men kommer inte dö ut helt som sagt men minska på mitt häng här radikalt och komma in med lite bilder och updates ibland.