Pattaya paradise city updates.

Konsulatet i Pattaya har flyttat från Dusit Thani till Brighton hotell i Naklua.

20250116_105054.jpg

20250116_105125.jpg

20250116_105144.jpg

Walking Street is packed! 5,000 Navy personnel from America have disembarked and are filling all the venues. Don’t bother looking for a beautiful girl—they’ve all been barfined. In the aGogo bars, there’s a display of muscle and impressive physiques overshadowing the girls.
All the businesses are so full that I didn’t even get a bill for my beer! When I asked, the girl just said, *“Mai bpen rai!”*
The Chinese New Year decorations are looking great in the night!

1737945299055.jpeg

Ja navyn är tydligen fortfarande poppis bland tjejerna i barerna.

Minns en tjej jag var ihop med. När hon var på fyllan babblade hon hela tiden om en sexy navy man hon hade haft sex med när hon var 18. Och när jag var ihop med henne var hon 28.
Minns att hon smackade med munnen på samma gång som hon drömskt pratade om muskler och power.

BTT

Minns en tjej jag var ihop med. När hon var på fyllan babblade hon hela tiden om en sexy navy man hon hade haft sex med när hon var 18. Och när jag var ihop med henne var hon 28.
Minns att hon smackade med munnen på samma gång som hon drömskt pratade om muskler och power.

BTT
Sedan vaknade du till en ny dag i Svedala

BTT
Jag tycker du kan berätta dina fantasier för Berit för det samma dravel hela tiden.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp