Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tycker du skall lära dig riktiga gatunamn, tror du står i brevet made in thailand? Jag har bott i centrala Pattaya i många år, valt nu att bo utsides.
Löjliga farang namn på gator går igenom.
Dom jag umgicks med då lever antagligen inte idag, gamla härliga gubbar som lärde mig stan då +70. Och spela v75 ihop.
Enda som jag vet är i livet idag är en barndomspolare som är 51.
Själv hängde jag med gubbar som var minst 30 år äldre än mig, och riktigt härliga gubbar.
Ene vart här sen vietnamkriget då han var hade lite specialkunskap om helikoptrarna usa använde..
Om man sitter och hänger vid samma bord 20 år vet man inte ett skit, bara skvaller.
Jag rör mig runt stan och åker runt varje vecka, upp och ner på dom flesta gatorna.
När jag flytta hit gick vi på Nidas först tog par bärs sen ner till det som är soi lk idag, låg svensk restaurang där och kolla v75. Sen stängde det ner och vi förflytta till det som blev harrys, sen ner på soi 15 var inte så lätt hitta v75 ställen då.
Om man sitter och hänger vid samma bord 20 år vet man inte ett skit, bara skvaller.
Jag rör mig runt stan och åker runt varje vecka, upp och ner på dom flesta gatorna.
Umgicks med en del gamla rävar på den tiden som vart i Pattaya sen det var risby, Leif var ju den med mest erfarenhet av stan då han var lite ut över det vanliga gällande helikopter och kom hit under vietnamakriget, svensk ingen koll på utanför Pattaya, hans stad...
Ärligt skiter jag i Pattaya för xxx år sen vi bor här nu och jämfört med stenbordsluffarna som knappt lyfter på arslet ser jag mig idag och dagsaktuellt som mer erfaren.
Kan ha träffat han för typ 10 år sen med Renna, känner inte igen namnet som någon vi umgicks med men lite igenkänning på det du skriver. Som sagt finns många svenskar i byn och alla träffar inte alla. Jag hängde i Pattaya centrum.
Ärligt skiter jag i Pattaya för xxx år sen vi bor här nu och jämfört med stenbordsluffarna som knappt lyfter på arslet ser jag mig idag och dagsaktuellt som mer erfaren.
Det har jag redan gjort, och skrivit mycket om vad för barnaktiviteter det finns här.
Du behöver inte sura till.
Sen vill du vet på riktigt om du behöver ha nåt fixat i Pattaya fråga mig istället för fyllon vid stenbordet
Det har jag redan gjort, och skrivit mycket om vad för barnaktiviteter det finns här.
Du behöver inte sura till.
Sen vill du vet på riktigt om du behöver ha nåt fixat i Pattaya fråga mig istället för fyllon vid stenbordet
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.