Pattaya

Tycker du skall lära dig riktiga gatunamn, tror du står i brevet made in thailand? Jag har bott i centrala Pattaya i många år, valt nu att bo utsides.
Löjliga farang namn på gator går igenom.
Made In Thailand är nog den största marknaden på Secong Road och har legat där så länge jag kan minnas.

Kände och umgiks lite med skrapis innan han dog men idag 0 umgänge med barfolk pga yngste sonen och tycker inte det passar att jag hänger så längre.

Dom jag umgicks med då lever antagligen inte idag, gamla härliga gubbar som lärde mig stan då +70. Och spela v75 ihop.
Enda som jag vet är i livet idag är en barndomspolare som är 51.

När jag flytta hit gick vi på Nidas först tog par bärs sen ner till det som är soi lk idag, låg svensk restaurang där och kolla v75. Sen stängde det ner och vi förflytta till det som blev harrys, sen ner på soi 15 var inte så lätt hitta v75 ställen då.

Umgicks med en del gamla rävar på den tiden som vart i Pattaya sen det var risby, Leif var ju den med mest erfarenhet av stan då han var lite ut över det vanliga gällande helikopter och kom hit under vietnamakriget, svensk ingen koll på utanför Pattaya, hans stad...

Han är ingen bargubbe, dricker inte och tränar på gym varje morgon, varför har du förutfattade meningar om de du inte har en aning om?

Alla som bor i Pattaya är inte fylleskallar.
Kan ha träffat han för typ 10 år sen med Renna, känner inte igen namnet som någon vi umgicks med men lite igenkänning på det du skriver. Som sagt finns många svenskar i byn och alla träffar inte alla. Jag hängde i Pattaya centrum.

Vill jag ha reda på något om Pattaya så frågar jag de erfarna som bott där i 30-40 år som vet något.

Att du inte startar en tråd, Vi barnfamiljer i Pattaya.
Det har jag redan gjort, och skrivit mycket om vad för barnaktiviteter det finns här.
Du behöver inte sura till.
Sen vill du vet på riktigt om du behöver ha nåt fixat i Pattaya fråga mig istället för fyllon vid stenbordet ;)

Det har jag redan gjort, och skrivit mycket om vad för barnaktiviteter det finns här.
Du behöver inte sura till.
Sen vill du vet på riktigt om du behöver ha nåt fixat i Pattaya fråga mig istället för fyllon vid stenbordet ;)
Vad heter den tråden?

Är inte sur ett dugg, tycker mer det är rogivade.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp