Pattaya

Minns du inte ens gårdagens inlägg?
Jag minns naturligtvis vad jag skrev. Men nu påstår du ju att jag att har erkänt att du har rätt vilket jag nekar till att ha gjort. Är det inte då självklart att det är du som ska upp till bevis eller hur tänker du nu ? Menar du att när jag blir beskylld för nåt så är det min sak att bevisa att jag är oskyldig ? Milda Matilda ! 555

Jag minns naturligtvis vad jag skrev. Men nu påstår du ju att jag att har erkänt att du har rätt vilket jag nekar till att ha gjort. Är det inte då självklart att det är du som ska upp till bevis eller hur tänker du nu ? Menar du att när jag blir beskylld för nåt så är det min sak att bevisa att jag är oskyldig ? Milda Matilda ! 555
Du skrev om soi beukaw

Sorry, Thepprasit marknad har jag noll koll på. Marknaden längst ner på soi Buakhao blev dock helt annorlunda efter att dom gjorde om den helt för drygt ett år sen. Nu ungefär lika många försäljare varje dag men kundkretsens storlek varierar mellan olika dagar. Förr hade ju försäljarna ett jäkla jobb med att sätta upp och riva tak och ut och in med inredning före och efter marknaden så då var det 2 dar i veckan man satsade på. Nu när det är "fasta" tak och inredningar så har det ju blivit betydligt enklare för nasarna att kränga sina varor så därför är dom mer utspridda över hela veckan. Jag rekommenderar besök, det är betydligt luftigare och trevligare nu mot för tidigare då med dom eländiga presenningtaken som hängde på låg höjd.

@Fritz är en turist och knappt gått utanför staden under åren beskriver pattaya från soi 3 , jag lever här med barnfamilj och tror att ha ok koll utanför området...
[/QUOTE]
Men vad vet du om mig och min familj ? När man sjunker ner på din nivå i sin argumentering så hoppar jag av vidare diskussion med motiveringen att där nere på din nivå är jag chanslös, slagen av din erfarenhet och skicklighet samt mitt vidare ointresse av att delta.

Senast ändrad:

Kära Fritz!

Visst är det väl upp till dig att bevisa din oskuld?

Annars får ju anklagaren rätt.

BTT

Vi tog en öl här idag.

20221208_171520.jpg

Boa52 skönt att det är snöstorm i Umeå. Här har du en bra bild från jomtien.

20221209_081312.jpg
Hoppas de som skapat elpriserna i Sverige får frysa ordentligt och att det blir svindyra räkningar. Trist att det inte finns register på vilka som röstat på den gamla energikaosskapande regeringen, de skulle i så fall kunna beläggas med en tre dubbel energiskatt. Allt enligt det gamla ordspråket "som man bäddar får man ligga "

Hoppas de som skapat elpriserna i Sverige får frysa ordentligt och att det blir svindyra räkningar. Trist att det inte finns register på vilka som röstat på den gamla energikaosskapande regeringen, de skulle i så fall kunna beläggas med en tre dubbel energiskatt. Allt enligt det gamla ordspråket "som man bäddar får man ligga "
Tyvärr får alla lida för deras kortsiktiga och korkade politik. Detta trots att någon boende i Norrland anser att det är vårt fel som bor här nere. Jag har fasen inte röstat på den förra usla regeringen, har bott här hela mitt liv och är fly förbannad över att MP tilläts styra landet in i denna kris. Makthungern känner inga gränser, synd som sagt att dessa politiker inte får betala för sin dårskap.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp