Oj,....vilket rabalder...........he,he,,,jo att jag skrev 1 milj bht för marken var väl mer att återspegla alla andras olika värderingar...och orden kom från min" bättre hälft.."när hon berättade för mej om gåvan. Jag har inte reflekterat så mkt över hennes ord förrän jag gick in och läste vad som skrevs här i inläggen "sälja mark".
Jag har ingen aning om vad marken är värd...men min fru som nu kommit hem från jobb vidhåller att marken är värd så mkt!!!..ha,ha..och troligen mer 400m2 än 200..men skit samma.Och virket är värt ungefär 100 000 bht...vad vet jag, har inte satt mig in i vilket...Marken ligger nära den högtrafikerade vägen till Surin (300) met kanske och granne till marken är ett stort pågående (snart färdigt), bygge av ett resort. Ledsen om jag gjort många här upprörda!!!..ha,ha! ..Men är bara en "gammal beg falang" som njuter av tillvaron och inte tar saker o ting allt för allvarligt!
Allt är ju relativt och det återspeglar ju sig helt klart i alla de olika inläggen med olika markpriser i olika lägen!
Ha det fortsatt bra med eller utan mark!
Frank