Köpa mark i investeringssyfte

Ja mackes jag tror att du delvis har rätt i detta, men läggas till också,,, att i människans beteende finns det lägsta beteende, som finns bland alla djur, och det är att man gärna angriper människor som är i underläge,. Och det gör bara osäkra små människor, som är små både till kropp som mental storlek.....

DET tror jag i alla fall..
:):):):):):):)5555555555555555555

Så din lösning är att låta &%¤¤##%&&:erna vinna hela tiden, böja nacke, och mest göra en slät figur....

Jag undrar om det fungerar på en gubbe som gunnarg, som satt det i system att gömma sig bakom ett nick, att sedan förfölja mig. Inga andra råd, kanske hur man skall skriva, och svara den människan då??? Någon hjälp ifrån forumets Admin verkar ju man inte få alls....

Så förslag emottages tacksamt... Men helst inga tråkigheter som att åka ner till Phuket och klappa till honom, gillar inte våld och sådana saker, men gärna hur jag skall kunna svara honom i skriv-form..
Men det gör jag , så jag kan vara din hantlangare i detta ,,, :):):):) skämt åsido, det är inte bara dig han djävlas med , han är på de flesta , tyvärr en kille som jag inte får nåt grepp på vem han egentligen är eller vill vara,tror han bara gillar att kasta skit omkring sig , det kommer ju aldrig några egentliga inlägg , utan mest enstaviga repliker .....som man mycket väl kan bortse från ,,skit i honom bara så blir det inte lika kul, kanske det som triggar honom , dvs att han irriterar dig ..;)

Du är ju inte helt okänslig så du måste ju själv reagera på allt detta som börjar likna mobbing mot ditt nick och som får mig att känna obehag.

Har du aldrig funderat på vad som triggar alla dessa angrepp? Ett tips är att det inte enbart är ett flockbeteende utan att det är personer som känner sig angripna av dig som försöker ge igen.

Precis som du säger i ditt egna citat ovan!
Äntligen äntligen börjar poletten trilla ner. Bra Mackes!

Du är ju inte helt okänslig så du måste ju själv reagera på allt detta som börjar likna mobbing mot ditt nick och som får mig att känna obehag.

Har du aldrig funderat på vad som triggar alla dessa angrepp? Ett tips är att det inte enbart är ett flockbeteende utan att det är personer som känner sig angripna av dig som försöker ge igen.

Precis som du säger i ditt egna citat ovan!
Äntligen äntligen börjar poletten trilla ner. Bra Mackes!
Anl till att Newdawn får såpass mycket skit är ju för att han är mobbaren nr 1 på forum och där är vi måååånga som är ense. Jag själv fick känna på det direkt när jag va ny här för drygt 4 år sen men där gick han på fel gubbe för som ni alla vet så ger jag igen.. på Sawatdee blev jag kallad mobbaren men allt där hängde ihop med gammalt skit från Changmai som thaisnack hette då. Jag började helt enkelt hata Newdawn pga alla jvla påhopp han höll på med där när jag va ny och jag gav igen ordentligt. Då va det ingen som fattade nåt utan alla tyckte synd om Newdawn och jag blev bannad. Men nu har sanningen kommit ikapp och dom som då höll Newdawn om ryggen har nu insett var problemet faktiskt ligger och tack vare det så kanske det finns en lösning.

Om Newdawn kan komma tillbaka och var lite ödmjuk och inse att det är faktiskt typ 20 mot 2 för Phonta är nog den enda här som är på hans sida. 20 mot 2 plus nu 2st avstängningar på kort tid borde väl få vem som helst att fatta att dom kanske ska rannsaka sig själva istället för att leta fel på andra. Och faktum är ju Newdawn att du förlorar varenda dispyt här plus blir avstängd.

Om Newdawn kommer tillbaka ödmjuk och ger fn i att stödda sig så kanske vi andra kan ge honom en chans?

Jag är iaf inte långsint men skit tar jag inte så du gör rätt i att inte åka till HH just nu...

Men som sagt, ändra dig och du ska få en chans, men inse först att det inte är alla andra det är fel på...
Kom inte tillbaka och tro att nån annan ska be om ursäkt. Kom tillbaka och va enbart trevlig så ska du få en chans, är du tyken så smäller det.

Jag kan låtsas som inget nånsin har hänt om du inte skriver nåt tyket, men nån ursäkt från mig kommer du aldrig att få för det förtjänar du inte.

Helt enkelt, vill du vara kvar här?
Tagga ner då 100% så ska iaf jag ge dig chansen och vara kanon snäll.

mackes så jag är ditt "projekt" nu då???
Men det köper jag, för du är ju en skittrevlig kille i grunden faktiskt..

Men jag behöver ett tips ifrån dig. ta t.ex. gunnarg som jag veterligen ALDRIG någonsin angripit först, utan det har alltid varit stygga kommentarer ifrån hans sida, RIKTIGT stygga dessutom. Och han slutar ju ALDRIG!!!

Hur skall man behandla en sådan kille tycker du??? Ge gärna ett praktiskt råd???
Skit i att läsa hans komentarer [emoji4]

Australiens ambassad har en tomt i Bkk som ligger ute till försäljning nu.
500.000b/m2 är visst utgångspriset.

Jag har sett detta inlägg tidigare och funderat runt detta om vad som gäller, detta är just funderingar och spekulationer,
om det är Australiens Ambassad som äger marken så torde det just nu vara Australisk mark, vill säga Au. staten som äger marken,
Ambassaden kan inte äga marken, om Ubon nallar av veckopengen och köper denna mark, vad händer? ambassadområden skyddas
genom konventioner, även om ett brott begås inom området så har inte myndigheterna i det landet där marken ligger icke rätt till tillträde,
detta kan ske endast efter tillåtelse. Jag spekulerar vidare...

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
937
Anonyma
A
A
Svar
15
Visningar