SHL-SLUTSPELET 2017

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Jag gråter verkligen inte över att Malmö förlorade semin mot ett sådant lag, vilket spel och vilket gäng. Helt fantastiskt.

Nu tar vi nya tag, Hockey VM börjar 5 maj med match mot Ryssland. Tre Kronor får ett slagkraftigt lag i år men många fina NHL-förstärkningar. Det blir spännande!! Vi startar en ny tråd för detta när det är så dags tycker jag, detta tjötet har varit riktigt roligt. :) :thumbsup:

Krille

Forumveteran
Jag gråter verkligen inte över att Malmö förlorade semin mot ett sådant lag, vilket spel och vilket gäng. Helt fantastiskt.

Nu tar vi nya tag, Hockey VM börjar 5 maj med match mot Ryssland. Tre Kronor får ett slagkraftigt lag i år men många fina NHL-förstärkningar. Det blir spännande!! Vi startar en ny tråd för detta när det är så dags tycker jag, detta tjötet har varit riktigt roligt. :) :thumbsup:
Jag kommer garanterat hänga på den tråden... Heja Sverige.:)..

A

Anonym

Gäst

Jag hänger också på ...

Riktigt skön tråd detta. Man är så glad, man hade ju hoppats men inte vågat tro.

Jag satt i en kall sommarstuga,men nu är jag hemma. Grabben kollade förlängningen och var jätteglad. Blir nog en bra kille av honom ... :D

A

Anonym

Gäst
Känns extra kul att det var Martin Törnberg, som fick passa fram Simon Önerud. Både egna HV produkter som är uppväxta i deras pojklag. Martin, vars pappa Owe spelade många år i HV, låg ju operationsbordet i måndags ... känns som en riktig väl arrangerat slutspel med lyckligt slut för oss som gillar HV.

Liknande trådar

C
Svar
6
Visningar
4 K
I

Topp