SHL-SLUTSPELET 2017

Jag gråter verkligen inte över att Malmö förlorade semin mot ett sådant lag, vilket spel och vilket gäng. Helt fantastiskt.

Nu tar vi nya tag, Hockey VM börjar 5 maj med match mot Ryssland. Tre Kronor får ett slagkraftigt lag i år men många fina NHL-förstärkningar. Det blir spännande!! Vi startar en ny tråd för detta när det är så dags tycker jag, detta tjötet har varit riktigt roligt. :) :thumbsup:

Jag gråter verkligen inte över att Malmö förlorade semin mot ett sådant lag, vilket spel och vilket gäng. Helt fantastiskt.

Nu tar vi nya tag, Hockey VM börjar 5 maj med match mot Ryssland. Tre Kronor får ett slagkraftigt lag i år men många fina NHL-förstärkningar. Det blir spännande!! Vi startar en ny tråd för detta när det är så dags tycker jag, detta tjötet har varit riktigt roligt. :) :thumbsup:
Jag kommer garanterat hänga på den tråden... Heja Sverige.:)..

Jag hänger också på ...

Riktigt skön tråd detta. Man är så glad, man hade ju hoppats men inte vågat tro.

Jag satt i en kall sommarstuga,men nu är jag hemma. Grabben kollade förlängningen och var jätteglad. Blir nog en bra kille av honom ... :D

Känns extra kul att det var Martin Törnberg, som fick passa fram Simon Önerud. Både egna HV produkter som är uppväxta i deras pojklag. Martin, vars pappa Owe spelade många år i HV, låg ju operationsbordet i måndags ... känns som en riktig väl arrangerat slutspel med lyckligt slut för oss som gillar HV.

Liknande trådar

C
Svar
6
Visningar
4 K
I

Tillbaka
Topp