SHL 2017/18

0-4 nu, jag måste säga att jag är imponerad. Säga vad man vill om Klökarna men dom är duktiga. Bara att ta fram guldhjälmarna på måndag, något annat är en sensation.
Kan bara hålla med,, så fruktansvärt överlägsna så det blir inte ens spänning.
Ungefär som att Barcelona skulle spela mot ett div. 5 lag, . Frågan är vad resten av SHL lagen ska göra inför nästa säsong för att knäcka Lökers, som kommer att köpa nya spelare till varje pris, med stöd av bla. kommunen.:mad:
Bara att gratulera, och lyfta på hatten för ett fantastiskt lag. (tyvärr);):eek::D får jag väl motvilligt göra idag:laugh:

Kan bara hålla med,, så fruktansvärt överlägsna så det blir inte ens spänning.
Ungefär som att Barcelona skulle spela mot ett div. 5 lag, . Frågan är vad resten av SHL lagen ska göra inför nästa säsong för att knäcka Lökers, som kommer att köpa nya spelare till varje pris, med stöd av bla. kommunen.:mad:
Bara att gratulera, och lyfta på hatten för ett fantastiskt lag. (tyvärr);):eek::D får jag väl motvilligt göra idag:laugh:
Ja hur mycket det än bär emot måste vi väl vara sportsliga. Lite tråkigt blir det allt när ett lag är så överlägset men det är i alla fall en tröst för Malmö, om än en klen sådan.

Sen kan man definitivt ha åsikter om lämpligheten i att kommunen går in och stöttar ett lag men det beror naturligtvis på vilket sätt det sker. Rent ekonomiskt stöd är illa men det kan ju ske på ett sätt så att det gynnar båda parter. Man får hoppas att det är så i Lakers fall annars blir det inte lika villkor för lagen i serien.

Instämmer, väldigt välförtjänt:wai:. Nu får mina kollegor festa några dagar, det bjuder jag på;). Har väl aldrig hänt i Svensk hockey att ett lag var så överlägsna.. Nu tar VI nya tag mot Danmark och VM.:)

Nä du! Det blir allt VF:)
Har ett värre problem då jag är Gaisare:D
Men det är en annan tråd jag aldrig kommer starta:eek::D;)
Okej. Intressant:), själv håller jag på Hammarby, har gjort det sen liten grabb.
I England har jag mitt absoluta favoritlag i QPR, fick se dem spela mot Crystal Palace i London på en klassresa i 9,an.
"Vi" vann med 3-2, på den tiden låg de i högsta divisionen, nu harvar dom i andraligans bottenskikt.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
44 K
Anonymius
A
C
Svar
6
Visningar