Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hmm, vad jag kan se av detaljer är fortfarande att detta kan sluta hur som helst. Tillfälligheter kommer förmodligen att fälla det slutliga avgörandet, förhoppningsvis då till HV:s fördel. Oavsett slutresultat så kommer vinnande lag att vara värdiga segern, den saken är då helt klar.
Hmm, vad jag kan se av detaljer är fortfarande att detta kan sluta hur som helst. Tillfälligheter kommer förmodligen att fälla det slutliga avgörandet, förhoppningsvis då till HV:s fördel. Oavsett slutresultat så kommer vinnande lag att vara värdiga segern, den saken är då helt klar.
Jag tror att det ligger mycket i @Lyco s analys. Men vilken match, hittills är det den bästa jag har sett på många år. Fart och intensitet hela tiden, imponerande. Kan sluta hur som helst.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.