SHL 2017/18

Diskussion i 'Ordet är fritt' startad av Anonym, 14 augusti 2017.

Taggar:
  1. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Ja där är det stentufft. Kan sluta precis hur som helst.

Långeman gillar detta.
  2. Långeman

Långeman Forumveteran

Tror du ja !!!!
    Nu är det DIF, som sätter dom avslutande målen i slutet på matcherna.
    Det kommer att bli andra bullar när nästa är över i Norrland.

Lyco, Frasse och Berralund gillar detta.
  3. Berralund

Ingenting är omöjligt som Gunde brukar säga men det blir sista matchen för säsongen för dom imorgon.

4. Frasse

Frasse Medlem

Den som lever får se, men det är inte lätt att ta nästa med tanke på hur spelet sett ut.

Berralund gillar detta.
  5. Långeman

Långeman Forumveteran

Det är inte lätt att leda med 3-2 i matcher dom tror att det är klart

Krille, Berralund och Lyco gillar detta.
  6. Lyco

Lyco Forumveteran

Ja det är ju faktiskt väldigt sant, smyger alltid in den där känslan, nästa match, nästa match, livsfarligt!

Krille och Berralund gillar detta.
  7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Krille

Krille Forumräv

Jag har en känsla av att det bästa för att slå "fakers" är nog DIF:). Så jag håller på dem nu.:D:thumbsup:

Långeman gillar detta.
  9. Berralund

Hej och hå, här svänger vi som en slänggunga på ett tivoli. Men okej, jag kan väl svänga jag också då. :D

10. Mackfaktorn

Mackfaktorn Forumräv

Ger upp vill inte att nån av dom som är kvar ska vinna :(:wai::oops::laugh::laugh::laugh:

Lyco, eirkar och Berralund gillar detta.
  11. Krille

Krille Forumräv

5555 Ja det är det bästa;), då har ingen förlorat egentligen:D. Men till syven och sist är det ett lag som får höja bucklan, och jag tar alla möjligheter för att det inte ska bli lökarna:wai:.
    Den 17,e drar det igång här i Växjö, som numera har blivit hockeyfrälsta, ja,ja de tror det iaf.:rolleyes::rolleyes:

Berralund gillar detta.
  12. BERTIL

BERTIL Medlem

Här svänger det som en aktiemarknad i gungning ser jag. Men hokey är den enda sport som är värd att titta på, jag håller på alla lag så länge det är bra matcher.

Berralund gillar detta.
  13. Berralund

Men något lag ligger väl närmare hjärtat i alla fall. Men du gör kanske rätt i att vara neutral i denna tråden. :D

Micke.T och Krille gillar detta.
  14. Micke.T

Micke.T Forumvärd TS-teamet

Inte ens Djurgårdare stöttar här i afton:rolleyes:;)

15. Berralund

Nej det är förvånansvärt tyst i tråden.

16. Micke.T

Micke.T Forumvärd TS-teamet

Nu förstår jag:rolleyes:står ju 3-0 till Skellefteå;)

Berralund gillar detta.
  17. Berralund

Nu skall det mycket till för att det inte skall bli Klökers mot Skellefteå i finalserien. :)

Micke.T gillar detta.
  18. Långeman

Långeman Forumveteran

Tyvärr blev de så Nu håller jag en slant på Skellefteå

Krille, Micke.T och Berralund gillar detta.
  19. Lyco

Lyco Forumveteran

Jo tyvärr @Långeman blev det inte som vi vill men jag håller inte med heja Växjö, de här lapparna kan man skippa:D:p

20. Berralund

Man kan väl bara säga en sak rent objektivt nu: Må bästa lag vinna och sett över hela säsongen har det varit Växjö. Så av rättviseskäl skall dom naturligtvis vinna. Men hockeyvärlden är inte rättvis alla gånger och kanske inte vi heller. :afro:

21. Krille

Krille Forumräv

Jaha och där fick jag genast 2 fiender här;). KOM IGEN NU SAIK.:thumbsup: Vilken tur ni har som slipper höra snacket här, laget som har mest alias.. Lökers, Klökers, Sökers, Fakers, som dessutom spelar i en arena som inte är något vidare;)

Micke.T och Berralund gillar detta.
Laddar...

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?