Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
SV: Ett mycket bra forum, tycker jag i alla fall!!
Varningar,Legolas vart väl avstängd pga av ett inlägg som inte godkändes av mod,dvs det vart aldrig upplagt på cm sidan,det tycker iallafall jag är märkligt,om man är varnad, så dom ska godkänna det som skrivs ,ska man väl inte bli avstängd för något som inte publicerats. Eller! [pre].
Varningar,Legolas vart väl avstängd pga av ett inlägg som inte godkändes av mod,dvs det vart aldrig upplagt på cm sidan,det tycker iallafall jag är märkligt,om man är varnad, så dom ska godkänna det som skrivs ,ska man väl inte bli avstängd för något som inte publicerats. Eller! [pre].
Visst är det ett bra forum men jag förstår den frustration som modsen kan känna när det börjar spåra ur. Var ska man dra gränsen för att det inte ska helt balla ur? Det är ingen enkel fråga.
Jag vet hur det känns att bli avstängd. Jag blev det utan att jag än i dag förstått anledningen men som jag tror beror på ett missförstånd från någon som kända sig trampad på tårna.
Varit, vart, var, blev... Svenska börjar lika thailändskan med undantag för att dom använder sig av olika tonhöjder i språket.
Varit, vart, var, blev användes utan urskiljning i dag. Man kan ganska precist se från vilken del av Sverige folk kommer ifrån. T.ex. "Vart bor du" berättar att uttalaren kommer från 08-trakten.
Nu har jag lekt färdigt som språkpolis
Jag pratade med Legolas och frågade honom hur länge han ska vara avstängd.
Detta hade han inte en aning om så jag frågar moderatorerna, hur länge ska Legolas tvingas leva i detta celibat?
Vi har ju som ni alla vet installerat ett nytt varningsystem.
Legolas är inte bannad från CM, men för tillfället kan han inte skriva.
Legolas sista inlägg som det skrivs om här var "droppen".
Han hade redan innan dom ett antal varningar för div. saker som jag inte drar upp här. Men fråga ni han så berättar han säkert det för er.
Vi stänger inte bara av någon för något oskyldigt inlägg om ni nu trodde det.
Vi har ju som ni alla vet installerat ett nytt varningsystem.
Legolas är inte bannad från CM, men för tillfället kan han inte skriva.
Legolas sista inlägg som det skrivs om här var "droppen".
Han hade redan innan dom ett antal varningar för div. saker som jag inte drar upp här. Men fråga ni han så berättar han säkert det för er.
Vi stänger inte bara av någon för något oskyldigt inlägg om ni nu trodde det.
Nej, jag vet att Lego inte är guds bästa barn i alla lägen och en åtgärd har säkert varit på sin plats men min fråga var hur länge han kommer att vara hindrad att skriva. Han sitter nu ute på risfältet, mol alena och har ingen aning om när han kan komma till tals igen. Detta är intressant för honom och även för oss andra.
För mig är det bättre att kunna prata med honom här och inte behöva adda honom på Skype. Då får jag ju se eländet åsse
Nej, jag vet att Lego inte är guds bästa barn i alla lägen och en åtgärd har säkert varit på sin plats men min fråga var hur länge han kommer att vara hindrad att skriva. Han sitter nu ute på risfältet, mol alena och har ingen aning om när han kan komma till tals igen. Detta är intressant för honom och även för oss andra.
För mig är det bättre att kunna prata med honom här och inte behöva adda honom på Skype. Då får jag ju se eländet åsse
Eftersom nya varningssystemet tickar ner 5% varje dag om man inte får nya varningar borde han kunna skriva igen på tisdag då han ska vara nere på 65%, men då måste moderator godkänna inläggen till måndagen efter om han inte drar på sig mer varningar ...
Det stod i lings meddelande att det tickade ner 10% om dagen men det verkar inte vara fallet utan 5% så man kan inte skriva på en vecka.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.