thai reseförsäkring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

driftern

Medlem
Någon som kan rekomendera ett försäkringsbolag i TH,behöver reseförsäkring till tjejen när hon ska besöka gamla svedala.Och hur mycket kostar den.

"driftern " sa:
Någon som kan rekomendera ett försäkringsbolag i TH,behöver reseförsäkring till tjejen när hon ska besöka gamla svedala.Och hur mycket kostar den.

När min va här på besök så använde ja Europeiska för henne kommer inte ihåg va de kostade men va inte så dyrt fördelen e ju att det e lätt att komunisera me dom

glimten66

Kan hålla med Legolas att Europeiskas besöksförsäkring håller en hög klass.

- Kostar 100 kronor första dagen och därefter från 18 kronor per dag.
- Den försäkrade betalar en självrisk på 1000 kronor per skadetillfälle.
- Går att köpa för personer under 70 år.
- Täcker dock inte sjukdomar som personen hade innan försäkringen tecknades.
- Går heller inte att köpa till personer som redan befinner sig i Schengen

Europeiska tar skadekostnaden direkt, undantaget självrisken. Man slipper ligga ute med pengarna tills försäkringbolaget behagar betala för skadan.

http://www.europeiska.se/sv/Vara-forsak ... forsakring

Mvh Thaikonsult

Om Europeiskas försäkring skulle vara dubbelt så bra kan jag inte påstå men den fungerar bra.

Vi förmedlar både Europeiska och thaiförsäkringar så man kan själv välja.

Mvh Thaikonsult

"ledarn " sa:
Det var väl det jag trodde....

Själva så löste vi en Thaiförsäkring bägge gånger frugan var här på besök.....
Nu hände ju ingenting så jag vet ju inte om den hade fungerat..

Men skulle jag hamna i en likadan situation igen skulle jag personligen välja en billig då jag inte litar på något försäkringsbolag när det kommer till "kritan"....

Just så tänker jag också när det gäller försäkringsbolag,har behövt dom två gånger ännu sålänge och det har varit ett jäkla krångel bägge gångerna så mitt förtroende för dom är inte det bästa.

Nä, dom är snabba när det gäller att få in premier, men inte lika snabba när det gäller handläggning och utbetalning av ersättningar. >:(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp