Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När min va här på besök så använde ja Europeiska för henne kommer inte ihåg va de kostade men va inte så dyrt fördelen e ju att det e lätt att komunisera me dom
Kan hålla med Legolas att Europeiskas besöksförsäkring håller en hög klass.
- Kostar 100 kronor första dagen och därefter från 18 kronor per dag.
- Den försäkrade betalar en självrisk på 1000 kronor per skadetillfälle.
- Går att köpa för personer under 70 år.
- Täcker dock inte sjukdomar som personen hade innan försäkringen tecknades.
- Går heller inte att köpa till personer som redan befinner sig i Schengen
Europeiska tar skadekostnaden direkt, undantaget självrisken. Man slipper ligga ute med pengarna tills försäkringbolaget behagar betala för skadan.
Själva så löste vi en Thaiförsäkring bägge gånger frugan var här på besök.....
Nu hände ju ingenting så jag vet ju inte om den hade fungerat..
Men skulle jag hamna i en likadan situation igen skulle jag personligen välja en billig då jag inte litar på något försäkringsbolag när det kommer till "kritan"....
Just så tänker jag också när det gäller försäkringsbolag,har behövt dom två gånger ännu sålänge och det har varit ett jäkla krångel bägge gångerna så mitt förtroende för dom är inte det bästa.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.