Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Thaiguld (Guldpriser i Thailand) Vad kostar Thaiguld? Köp- och säljkurser.
Sen det senaste"Dippet" har guldet hämtas sig bra, kan bero på att nyåret stundar sig och folk investerar i guld, men guldet är fortfarande under magiska gränsen 20,000Thb/1baht.
Tyvärr måste jag tacka för mig och alla mina inlägg när det kommer till guldpriset i Thailand och det kommer att innebära att jag inte i fortsättningen kommer att sköta tråden(som ursprungligen är Kycklinens)utan lämnar över till någon annan att ta vid och hålla er TS:are uppdaterade om guldpriset.
Om ni fortarande är nyfikna på guldpriserna, så här är länken till den bästa hemsidan: http://www.goldtraders.or.th/
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.