Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kanske blir 7 veckor ledig, såfall får man försöka ta sig hem.
Kanske man kommer hem till sonens 3 årsdag.
Passa på och betala av resten på hus och bil med, skönt bli skuldfri.
Lättare att välja och stanna hemma med minskade månadsutgifter, vardagslivet är inte så dyrt..

received_672112033714436.jpeg

received_255470112248814.jpeg

received_229653545135301.jpeg

received_2713810272274520.jpeg

20200721_093626.jpg

Var och handlade kyl/frys på IKEA och gjorde mig skyldig till oavsiktlig prutning. Stod ett pris på varan. På kvittot stod det att jag betalat 300 kr mer. Detta påpekade jag för nong. Efter div kontroller blev jag uppmanad att fotografera prislappen och hänvisades till återköp. Nong vid återköp kollade med en äldre kollega och ringde till köksavdelningen. Sedan fick jag mina 300 kr. När jag kom hem kollade jag på internet och det visade sig att jag fått en rabatt. Troligen hade man inte ändrat på prislappen.

Jag beställde hemkörning och borttag av gamla kylen. Till min förvåning fick jag tiden 18 - 22 på fredag. Starkt av nong på IKEA att jobba på obekväma tider.

Ja, om man saknar referenspunkter så kan det ju kännas som att dom är duktiga.
Jag tror att jag ordnar ett inlägg imorgon då jag visar hur mat lagas från grunden.
Kanon! Sen väntar vi bara på att se dig när du ställer upp i uttagningarna. Men norsk influens kan du försöka dig på Får i kål. :eek: Det blir säkert succé!

Kanon! Sen väntar vi bara på att se dig när du ställer upp i uttagningarna. Men norsk influens kan du försöka dig på Får i kål. :eek: Det blir säkert succé!

Jag har faktiskt två rätter imorgon.
Yoghurt och müsli till lunch och sönderstekt ”Denniskorv”, ägg, gurka, några tomater och grönkål.
Snålvattnet börjar redan att rinna.

Allt lagas på riktigt och inget fusk med mikrovågsugn.

Enormt gott och michelinklass både på smak och presentation.
Stay tuned

Jag har faktiskt två rätter imorgon.
Yoghurt och müsli till lunch och sönderstekt ”Denniskorv”, ägg, gurka, några tomater och grönkål.
Snålvattnet börjar redan att rinna.

Allt lagas på riktigt och inget fusk med mikrovågsugn.

Enormt gott och michelinklass både på smak och presentation.
Stay tuned
Allt handlar om presentationen!
Vi börjar om, du skall alltså laga:
Syrad mjölkemulsion i harmoni med lokala gryn och dehydrerade stenfrukter till frukost och lunch samt sotad barbecuekorv med brynt Lohman ägg till middag?
Låter frestande!

Det ser vi fram emot.
Din meny har redan läckts ut på nätet.

D7A5585C-1A3D-4F11-94B8-F82D1F2B1211.jpeg

Ja den frukosten har jag provat på några gånger men det värsta jag sett i frukostväg var när jag satt på Hasses Soft Rock Café i Pattaya. Det kom in en snubbe som rumlat runt hela natten och beställde in en djup tallrik mekong wiskey med corn flakes, då blev jag nästan spyfärdig.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K