Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ingen bild här med 24 onödiga ord.

9D3C0D35-75FE-4954-95A3-74C4F7FB5AFA.jpeg
Helt rätt

IKEA-leveransen som jag skriv om funkade inte alls. Jag hade beställt att de skulle ta med gamla kyl/frysen men det ville inte de som körde ut prylarna.
Eftersom de kom sent fanns det ingen att klaga hos. Nu har jag en extra kyl/frys och har haft nöjet att flytta ut och flytta in alla saker i gamla kyl/frysen. Jag ringde innan leveransen och blev lovad att allt skulle funka.
I morgon ringen en arg kund till IKEA.

I kväll blir det Bond.

ACTION
Världen räcker inte till
6.4 IMDb1999 • Storbritannien • USA • 125 min
logotyp
Ikväll 21:00 - 23:45Sjuan

Agent James Bond får i uppdrag att skydda oljearvtagerskan Elektra som bestämt sig för att fortsätta med sin avlidne fars verk, bygget av en pipeline från Ryssland till Istanbul. Bond kastas in i ett äventyr där han möter en av sina värsta fiender.

Kollar på airbnb, funderar på var man skall hyra en lgnht om man inte kommer hem, kanske stannar 2 veckor i Malaga innan man skall på kurs i Gbg.
Får se efter man fått svar från Thaiambassaden.

Redig bjässe, men du släppte väl tillbaka den? Smakar inget vidare så gammal å stor ;)

Hej

Hade det varit en hona hade den fått gå tillbaka i sjön, men nu blir den nog en god middag tillsammans med min fiskekompis, själv tycker jag att det är lite av en skröna att stora humrar är trådiga, sega o.s.v, vi har ju ätit humrar på
1.5 till 2.5 kg tidigare och dom har varit hur goda som helst.

Igår blev det hummer och krabba tillsammans med grannarna.

29829CD3-03CC-40F2-902B-F43949D73AD4.jpeg

Mvh isan lover

Har väntat nästan en timme för att komma fram till IKEA:s kundtelefon om gårdagens misslyckade leverans. Nu kommer de och hämtar min gamla kyl/frys mellan 13 och 16 i dag. Att begära kompensation kan man göra via internet. Fick ju plocka ut alla saker och stoppa in dem igen i gamla enheten. Dessutom svårt att komma fram i dag.

Har väntat nästan en timme för att komma fram till IKEA:s kundtelefon om gårdagens misslyckade leverans. Nu kommer de och hämtar min gamla kyl/frys mellan 13 och 16 i dag. Att begära kompensation kan man göra via internet. Fick ju plocka ut alla saker och stoppa in dem igen i gamla enheten. Dessutom svårt att komma fram i dag.
Tack för varningen. Vi står i begrepp att köpa ny hög kyl nu till vårt IKEA kök. Men något besök där blir det inte, Elon eller Elgiganten lär det bli.

Var över till den supersnygga grannfrun idag, hon är skyldig oss pengar.
Frun var inne i stan och handlade...
Inte några större belopp men tillräckligt för att skapa osämja.
Hon ville göra upp i natura och tog av sig tröjan och trosorna och sa ta vad du vill ha.

Nu är jag lycklig

ägare till fem plantor av olika caladium.... :cool:

Aha! Jag trodde Volks Wagen men ok... vad står WV för??;)

Motorn e samma som i morsans golf?

Betydligt mycket dyrare dock. Såg en ny EVO kostar 239k dollar vilket e typ 7 miljoner B. Du får inte ens en 12 år gammal gallardo för 7 mille. Livet är så jävla orättvist!
Menar ju WW så klart! :beer: Det visar sig att eftersom Audi äger "Lambi" (bähhäääää) så har det smugit in sig Volkswagen delar i denna som tex tändnings grejer osv!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K