Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu får jag allt säga nåt till mitt försvar.

Ingen här känner mig så vitt jag vet utöver det jag delat med mig av.

Jag förstår att folk här inte vill hänga ut sig.

Mitt erbjudande var högst seriöst och artigt och jag delar inte med mig av folks adresser osv.

Jag varken känner eller vet vem Thailand4Ever är för övrigt.

Enda jag både fått nåt av och skickat tillbaka till här är Krungthep. Och det var via tråden om chili där jag frågade om han kunde tänka sig att skicka några chili för att få nya frön till sorter jag inte har och det gjorde han och jag skickade tillbaka lite andra roliga frön till han som tack.

Du behöver absolut inte skicka varken din adress eller nåt finnen så oroa dig inte.

Jag vet inte riktigt om jag ska ta ditt inlägg som en förolämpning eller inte.
Men eftersom jag är som jag är så tar jag det som inget.

Det är så otroligt dåligt att alla misstror alla idag.
Även om jag förstår det hela.

Jag ber om ursäkt att jag erbjöd mig att dela med mig av chilisalt och om folk tror att jag fiskar efter era adresser och övrig info..

Det gör jag verkligen inte utan jag tänkte enbart dela med mig.

Senast ändrad:
Travtäff med polarna....och lite corong mellan emellanåt.

20201003_175033.jpg

Nu får jag allt säga nåt till mitt försvar.

Ingen här känner mig så vitt jag vet utöver det jag delat med mig av.

Jag förstår att folk här inte vill hänga ut sig.

Mitt erbjudande var högst seriöst och artigt och jag delar inte med mig av folks adresser osv.

Jag varken känner eller vet vem Thailand4Ever är för övrigt.

Enda jag både fått nåt av och skickat tillbaka till här är Krungthep. Och det var via tråden om chili där jag frågade om han kunde tänka sig att skicka några chili för att få nya frön till sorter jag inte har och det gjorde han och jag skickade tillbaka lite andra roliga frön till han som tack.

Du behöver absolut inte skicka varken din adress eller nåt finnen så oroa dig inte.

Jag vet inte riktigt om jag ska ta ditt inlägg som en förolämpning eller inte.
Men eftersom jag är som jag är så tar jag det som inget.

Det är så otroligt dåligt att alla misstror alla idag.
Även om jag förstår det hela.

Jag ber om ursäkt att jag erbjöd mig att dela med mig av chilisalt och om folk tror att jag fiskar efter era adresser och övrig info..

Det gör jag verkligen inte utan jag tänkte enbart dela med mig.
Fortsätt med det:thumbsup: Så tar jag snacket med pungsparkaren vid ett annat tillfälle.

Om nu finnen tror att jag känner Thailand4ever så kan en mod gå in i mina pm och posta konversationen jag haft med just Thailand4ever där jag fick frågan den 5 september av just han om jag känner honom och mina svar.

Jag vill verkligen inte att nån ska tro nåt som inte existerar.

Så Mod känn er fria att visa den konversationen.

Om nu finnen tror att jag känner Thailand4ever så kan en mod gå in i mina pm och posta konversationen jag haft med just Thailand4ever där jag fick frågan den 5 september av just han om jag känner honom och mina svar.

Tror nog Finnen tagit sig en vodka för mycket. Du kan med gott mod glömma det han skriver. Kör hårt med din chilitråd.

Tror nog Finnen tagit sig en vodka för mycket. Du kan med gott mod glömma det han skriver. Kör hårt med din chilitråd.

Mjo det är nog mycket troligt,men online har saker en förmåga att gå över styr.
Själv är jag noga med att stå för det jag skriver och säger, både nykter och onykter.

Som sagt jag tar inte hans inlägg seriöst,dom som vill testa chilisaltet skickar pm.

Men ingen ska i dolda ord få det att låta som om det finns nån hemlig agenda bakom det.

Utan jag har enbart gjort mer krydda än vad jag kan använda och ge bort till nära och kära.
Och erbjöd då folk här en påse vid intresse.

Som jag skrev tidigare träffade jag sonen för att fira hans födelsedag. Han kom med färjan till Gröna Lund. Där skulle det finnas en stor parkering enligt "hitta.se". Den var förvandlad till byggarbetsplats. Åkte runt 20 min. Gav upp och åkte in på Östermalm. Fick tips av en P-hanne om en plats vid historiska muséet.

Efter en stunds framryckning kom vi till Rosendals slott. Där var det en halvtimmes kö till kaffet.

Vi gick iväg till ett kafé som låg någon kilometer bort. Där var en mindre kö och vi kunde njuta av livet tillsammans med minsta barnbarnet, som tycker om att vara utomhus. Han är snart ett halvår. På återvägen gick vi förbi huset där DIF skapades. Ingen skylt berättade om detta. ABBA fick ett eget hus en bit bort. Orättvist?

Djurgården är en populär plats men besvärlig i coronatider eftersom man i normala fall kommer dit bäst med allmänna färdmedel. När myndigheterna uppmanar till att åka med egen bil, blir det problem.

Mjo det är nog mycket troligt,men online har saker en förmåga att gå över styr.
Själv är jag noga med att stå för det jag skriver och säger, både nykter och onykter.

Som sagt jag tar inte hans inlägg seriöst,dom som vill testa chilisaltet skickar pm.

Men ingen ska i dolda ord få det att låta som om det finns nån hemlig agenda bakom det.

Utan jag har enbart gjort mer krydda än vad jag kan använda och ge bort till nära och kära.
Och erbjöd då folk här en påse vid där så intresse.
Nu har du redan en tråd om denna fantastiska krydda i din egna tråd. Fortsätt där så blir det många :thumbsup:

Pm är just pm. Personligt meddelande.
Ingen mod eller admin går in i någons medlems pm. Synd att du tror att vi mod/admin går in och kollar medlemmars pm.

Pm är just pm. Personligt meddelande.
Ingen mod eller admin går in i någons medlems pm. Synd att du tror att vi mod/admin går in och kollar medlemmars pm.

Uj nej jag tror verkligen inte att varken mod/admin kollar sånt.

Utan jag skrev att det var ok att mod gick in och la upp den konversationen om det behövts för att visa att jag inte har nån connection till Thailand4ever.

Jag har fullt förtroende för både mod och admin här så misstolka inte det kycklingen.

Då är vi i medelhavet, 5 dagar till avmönstring.
Vart en bra tur både i Korea och ombord, tiden har rusat iväg, enda negativa är araberna man måste stå ut med när vi lasta i Saudi och när vi går genom Suez.
Idag är det Söndag, båten börjar bli klar, vi skall lossa i Antwerpen men jag mönstrar av på Gibraltar, skall göra klart papprena för att resa hem, hoppas dom erbjuder mig en flygstol den 18.
Skall höra med rederiet om dom står för flygresan även om det är repatriationflight, står i kontraktet att dom är ansvariga för resan och kostnaden tills man är hemma, Thailand är min registrerade bostadsadress på anställningsavtalet.

20201003_142254.jpg

20201001_143341.jpg

20201001_143307.jpg

20200928_191524.jpg

Trippen till Bjäre va givande, mycket blåst.
20201002_165028.jpg

Fredagen vart rena fyllegolfen:)
Va både jägermeister whiskey och öl med på rundan;)många goa skratt blev det.
20201002_115352.jpg

Förrätten kom jag ihåg att det va tupp:eek:och ett glas rött;)
20201002_183552.jpg
20201002_182735.jpg

Sedan kaklade jag iväg till bingen, va ju en viktig tävling igår. Tyvärr kommer den inte gå till historien som en av dom bättre:(

Trippen till Bjäre va givande, mycket blåst.
20201002_165028.jpg

Fredagen vart rena fyllegolfen:)
Va både jägermeister whiskey och öl med på rundan;)många goa skratt blev det.
20201002_115352.jpg

Förrätten kom jag ihåg att det va tupp:eek:och ett glas rött;)
20201002_183552.jpg
20201002_182735.jpg

Sedan kaklade jag iväg till bingen, va ju en viktig tävling igår. Tyvärr kommer den inte gå till historien som en av dom bättre:(

Såg ju ut som en gravsten. Bjäre golfklubb känns "dött"

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar