Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

4 dagar till avmönstring, inte hört nåt än om nytt repatriation flight.
Funderar på hur pushig man skall vara, om man spammar ambassaden med mail angående flyg kanske man hamnar sist i kön.
Annars blir det höst och tv i Sverige och hoppas på extra arbete.

Var den ny?
För mig han skrivit flera inlägg att han skulle köpa begagnad?
Merca är väl mest prisvärd begagnad här nere.
Får skicka ner lite waunderbaum från Sverige ;)
Stämmer tog en -19 modell för den var 800k billigare. Jag vet inte om hon skojar men nybilsdoften borde sitta i ett tag. Förknippar doft till bilar man gammal unken bilasessoar

Dom gånger jag haft ny bil och samtidigt haft thai i bilen så brukar dom skämta om att det luktar illa, luktar ny bil. Känns som ett thailändskt påfund att säga så. Kanske kommer av den thailändska avundsjukan. Dom flesta svenskar brukar säga tvärt om. Dom gillar nybils doften.

Väntar på kaffet

0F990E8F-406F-452E-87E2-5C93E8656667.jpeg

Dom gånger jag haft ny bil och samtidigt haft thai i bilen så brukar dom skämta om att det luktar illa, luktar ny bil. Känns som ett thailändskt påfund att säga så. Kanske kommer av den thailändska avundsjukan. Dom flesta svenskar brukar säga tvärt om. Dom gillar nybils doften.
Lustigt när Svenskar anmärker på den Thailändska avundsjukan 5555555555.
Jantelandet.

Den svenska avundsjukan är som en sommarbris jämfört med den thailändska. Sedan är väl jag lite osvensk kanske vad gäller avundsjuka.
Jag har aldrig upplevt någon Thailändsk avundsjuka bara Svensk.
Så ens uppfattning beror väl på vad man upplevt, Thailändskavundsjuka är mest nåt jag hört om här på forumet.
Svensk avundsjuka, öbor, jantelag och skvallerkärringar usch, det är saker som man inte saknar med Sverige.
Till och med på forumet märker man av 3 av 4 på dessa punkter 5555555.

Nä poängterar mer på att du skriver så mycket fel i dina inlägg så ofta.
Och självklart är man avis vem ville inte haft en sån bil.
Men inte avis på ett negativt sett.
Sedär, jantepanpan, nu fick du tillfälle att gnälla på mig åxå 5555
Hur är man inte avis på ett negativt sätt???

Sedär, jantepanpan, nu fick du tillfälle att gnälla på mig åxå 5555
Hur är man inte avis på ett negativt sätt???

Avundsjuk men inte missundsam.

Jag kan många gånger vara avundsjuk på andras kunskaper eller talanger.
Men jag är inte missundsam och vill att de skall misslyckas.

Den biten har thai ALDRIG upplevt, där man öppet säger att man önskar andras olycka.

Japp, sportläget ska va på, gruffar gott på Stingern när man öser in mera soppa i brännkammaren!

På vissa bilar brukar jag i tillägg borta ett mindre hål i tanken. Som regel så brukar jag göra det om mer är mindre än 3l motor eller om det är under 300hk.

Sprucken bränsleslang som svettas kan vara ett alternativ om man ligger på gränsen till vettig förbrukning.

Japp, sportläget ska va på, gruffar gott på Stingern när man öser in mera soppa i brännkammaren!
Jag vet inte ens om hon är medveten att det finns olika lägen.

Jag hade då aldrigt satt in en doftkunne i den om den doftat nytt..

Jag hoppas verkligen panpan köper en snart. Och i så fall att han tar en av de bättre klasserna. Jag vill komma ner snart o testa hur det är när alla håller undan för min bil och alltid låter mig köra först

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K