Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Snacka med farsan, min regering, dra hem pöjjken det här är ju förjäjvligt. Lägg ner nu du måste hem till dina barn.
Vissa saker är värd mer än pengar. Tänk på ev. konsekvenser av att inte åka hem. Finns inga pengar som kan ersätta det.
Det du har är att förhandla med din arbetsgivare om under vilka former och när du skall börja jobba igen, eller byta riktning helt.
Klart du skall hem nu. Allt annat har och är en annan tid.

Har en del kontanter plus 790kusd att bli utbetalat.
Så skall klara mig 1 år.
Är god för par miljoner cash innan jag behöver krångla, så skall klara mig.
Men om du nu, inte kommer överens , du är inte orolig för att bli svartlistat,
Rederiet har ju dock satt satt en del på dig.. sen om du bryter i förtid så kan du ju åka på ett skadestånd

Fins en del att tänka på

Klarar du dej på ett par mille? Du är ju ung förhandla. Ja tror du har läge, seg aldrig nej sej kanske. Lycka till, vad ja har förstått så lever du inte som thai. Ja förbrukar en del bara på mat och sånt som är lite dyrare, gör en bra överens kommersen. Som du sagt tidigare å som är sant thai kostar om man vill ha de gött

Klarar du dej på ett par mille? Du är ju ung förhandla. Ja tror du har läge, seg aldrig nej sej kanske. Lycka till, vad ja har förstått så lever du inte som thai. Ja förbrukar en del bara på mat och sånt som är lite dyrare, gör en bra överens kommersen. Som du sagt tidigare å som är sant thai kostar om man vill ha de gött
Jag har par mille.
Betalar av hus och bil nu.
Har några mille kvar efter det.
Jag får se, jag är inte dum ekonom.

De tror ja inte att du är, men ja märker ju att de liv ja lever och vill ha kostar mera än om ja skulle äta Isan mat å åka moppe. Bo på billiga ställen när ja åker ut. Du är ganska ung och verkar veta va du vill, ja tror du fixar de. Känner en del tjuriga bohusläningar

De tror ja inte att du är, men ja märker ju att de liv ja lever och vill ha kostar mera än om ja skulle äta Isan mat å åka moppe. Bo på billiga ställen när ja åker ut. Du är ganska ung och verkar veta va du vill, ja tror du fixar de. Känner en del tjuriga bohusläningar
Jag har betalt boende det löser sig så änna, oroa dig inte, jag fixar bostatd.1

Frugan ringde o fråga "vad kan jag ta för den... jag sa 7000B men nu vill de pruta lite!"
Jag sa 3000 går bra jag har ju nästan inte betalt nåt för den (100 kr)
Då ropar hon till kunden -"Han sa den var jättedyr i inköp men du kan ändå få den för bara 5000B!"
Jag hör hur alla ropar till i glädje i bakgrunden.. vad snäll jag e

1602571432992.jpg

Bussiness woman! :thumbsup:

Hon e lurig... farsan skickade ett meddelande idag. Han hade vart med när frugan hade en kund och trots att han varit marknadsknalle i 40 år hade han inte sett något liknande..

(Han kallar sin egen fru för Biffen för hon gymmar så mycket)

20201013_175519.jpg
Just denna kunden som är VIP kundens brorsa, han brukar köpa för minst 100k och hon släpper inte iväg honom förrän han e uppe i den summan. - Han e så jävla rik så ja måste göra så .. menar hon

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K