Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
De där poliserna som står i korsningar o vinkar... frugan sa hon kom till en sån korsning och poliserna såg trötta ut där de satt o vila på sina stolar. Men de fick syn på henne så rusa de upp och stannade trafiken så hon fick komma fram först haha
Jag läser här om protesterna i Thailand. Det är intressant att se hur vissa medlemmar kämpar för sina ideologier utan att egentligen kunna göra ett dugg. Personligen överlåter jag den thailändska inrikespolitiken åt de som kan den bäst, nämligen thaiarna själva.
Jag läser här om protesterna i Thailand. Det är intressant att se hur vissa medlemmar kämpar för sina ideologier utan att egentligen kunna göra ett dugg. Personligen överlåter jag den thailändska inrikespolitiken åt de som kan den bäst, nämligen thaiarna själva.
Ja det var finare än jag trodde, får testa en annan runda imorrn kanske. Fast den rundan jag gick idag var bra, inte så mycket folk och sol så man stod ut den bitande kylan.
Får jag inte COE så blir det första jag skall göra köpa mig vinterkläder, för det enda jag har nu i vinterkläder är reskläderna när jag skall ombord och hem.
Lämnat fiskebyn och återkommit till civilisationen igen. Mötte oväntat en medlem på TS/MPR på samma hotell, världen är liten.
Så här såg beachen ut idag.
Lämnat fiskebyn och återkommit till civilisationen igen. Mötte oväntat en medlem på TS/MPR på samma hotell, världen är liten.
Sitter och är allmänt förbannad och är på dåligt humör. Dags att försöka sova. Hur fasen kan Sveriges bästa lag släppa en tvåmålsledning på några minuter och sedan torska? Uruselt!!
Sitter och är allmänt förbannad och är på dåligt humör. Dags att försöka sova. Hur fasen kan Sveriges bästa lag släppa en tvåmålsledning på några minuter och sedan torska? Uruselt!!
Nej, det finns inget varv här längre det flyttade till Munkebo utanför Odense för ca 10 år sedan. Men varvet här kände jag också väl till, har tillbringat många veckor där.
Nej, det finns inget varv här längre det flyttade till Munkebo utanför Odense för ca 10 år sedan. Men varvet här kände jag också väl till, har tillbringat många veckor där.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.