Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu har brorsdottern fått sin laptop, tar längre tid med transporter under Lockdown.
En nöjd nioåring..

received_241287607886548.jpeg

Har varit på återvinningen med gamla kartonger. Frugan fick plötsligt städdille. Irriterar mig på att alltfler getingar dyker upp här, dom börjar bli ettriga nu i slutet av sommaren och det gör så förbannat ont att bli stucken. :mad:
Amatör har du ingen "grillring" eller avsågat oljefat på gården dit du "återvinner" kartonger etc..?

Har fått inbjudan från mitt gamla rederi om avtackning vid nästa seniorbefälsmöte i Skagen nästa månad. Tackade naturligtvis ja, frugan är också välkommen och följer förmodligen med. Hoppas nu bara att nya coronarestriktioner inte sätter stopp för det hela.

Polarna från Umeå kommer ned i helgen. Vi vill gå på restaurang i stora staden. Är ju inte så bevandrad i städer då jag helst grillar hemma i skogen :)
Hittade detta ställe vilket kan vara något för oss som gillar kött
Köttrestaurang & Grillbistro i Stockholm | Grillat & rökt | GUTE
Någon som vet någon bra restaurang i Stockholm som serverar sjysta kötträtter?
Sue Ellen som drivs av en Thailandsräv (B-Tung på MPR)

Har varit och ändrat mitt visum från oa till o på rekommendation av immigrationen. Då får du mera pengar över, slipper Corona försäkring och försäkring om ja åker hem till Sverige en stund. De tog 12 dagar att fixa med hembesök och andra kontroller. Så får bli en pizza och en Chang i kväll
Vad gäller försäkringarna så slipper du inte dom så länge som dom har systemet med COE.

Utökade planteringar.

Faster och vi går ihop igen med bananer.
Hennes mark, hennes plantor och jag betalar.
Denna gång 80 nya stockar, samma antal som förra gången.
1200 peso eller 205 kronor för jobbet.

Det kommer knappast att återbetala sig denna gång heller.

20210901_172721.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar