Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Så blev det med den tråden Vad skall han göra nu.
Var du r¨dd att den skulle eskalera i hat.
Är det så Berralund får du ju i kosekvensens namn stänga många trådar

Så blev det med den tråden Vad skall han göra nu.
Var du r¨dd att den skulle eskalera i hat.
Är det så Berralund får du ju i kosekvensens namn stänga många trådar
Varför i herrans namn startar du trådar om politik när du inte vill läsa om politik? Snacka om att vara inkonsekvent. Nu är du befriad från politiktavlan efter gnällande gång på gång. Lev efter detta då. Tråden finns där den hör hemma o du befriade.

Varför i herrans namn startar du trådar om politik när du inte vill läsa om politik? Snacka om att vara inkonsekvent. Nu är du befriad från politiktavlan efter gnällande gång på gång. Lev efter detta då. Tråden finns där den hör hemma o du befriade.
Har inga som helst problem att läsa om politik , Men när det går så långt som till hat då blir jag bara sur. Men vill du ha ett forum som mer liknar Sd alster o deras FB grubber så upp till dig, tycker nog att du får se till att öppna tråden för mig
Ser ju ut som det är en privat vendetta mot mig.

Har inga som helst problem att läsa om politik , Men när det går så långt som till hat då blir jag bara sur. Men vill du ha ett forum som mer liknar Sd alster o deras FB grubber så upp till dig, tycker nog att du får se till att öppna tråden för mig
Ser ju ut som det är en privat vendetta mot mig.
Stööön, du måste fatta att detta inte är något personligt. Men när du gång på gång ondgör dig över politiken och klagar så är det väl bättre så här. Och om du summerar så finns det garanterat minst lika mycket vänster- som högerblivet.

Stööön, du måste fatta att detta inte är något personligt. Men när du gång på gång ondgör dig över politiken och klagar så är det väl bättre så här. Och om du summerar så finns det garanterat minst lika mycket vänster- som högerblivet.
Har endast klagat på hatet som lyser i dag i varje tråd , man förlöjligar politiker Till o med i dagens skratt. Jag ondgör mig inte av att man pratar politik, utan av de avarter som följer med den. Exempel av många. Haggan att kalla någon för det har ju inte med politiken att göra.
Tycker nog du skall backa.

Har endast klagat på hatet som lyser i dag i varje tråd , man förlöjligar politiker Till o med i dagens skratt. Jag ondgör mig inte av att man pratar politik, utan av de avarter som följer med den. Exempel av många. Haggan att kalla någon för det har ju inte med politiken att göra.

Det är inte något demokratiskt forum.
Hade det varit ett demokratiskt forum så hade det nog varit ännu värre för din del, så var nu glad och posta där du kan posta och läs där du kan läsa.

Politiker har varit föremål för karikatyrer och förlöjligande i alla tider, det får man stå ut med som offentlig person. Är man så lättkränkt att man har svårt för det då är det bäst att låta bli att läsa. Margaret Thatcher kallades Maggie the Haggie, därav haggan Maggan. Svårare än så är det inte. Men jag ber om ursäkt för den senare kopplingen, trodde inte att någon skulle känna sig kränkt av detta.

Politiker har varit föremål för karikatyrer och förlöjligande i alla tider, det får man stå ut med som offentlig person. Är man så lättkränkt att man har svårt för det då är det bäst att låta bli att läsa. Margaret Thatcher kallades Maggie the Haggie, därav haggan Maggan. Svårare än så är det inte. Men jag ber om ursäkt för den senare kopplingen, trodde inte att någon skulle känna sig kränkt av detta.

Ja, att dessutom bli sekundärkränkt är ju ett fenomen i sig själv.

Här har de blivit lite bättre, vi har haft några korta avbrott den sista siden
Ja Filippinerna är som Thailand var 2010 då jag bodde i Kanchanaburi.
Åska på håll och strömmen försvann inom en kvart.

Man saknar möjlighet att leda om elen om det blir ett avbrott någonstans.
I Sverige leder man bara om elen förbi en kortslutning.
Det finns parallella nät som man bara kopplar in eller ut.
I mitt hus Sverige får jag 500- 1000kr för ett strömavbrott på 12 till 24 timmar.

Du bor på fel ställe. I paradiset har vi inga strömavbrott. Här bor många trevliga människor och vattnet är billigt. :thumbsup:
Jag känner väl till ditt paradis.
Har spenderat mycket tid där mellan 2010 -2016.
Vackert med alla de tjusiga ryskorna och naturen.
En av Asiens finaste ställen för att simma och snorkla.

Dock är vattnet dyrt mot Pranburi.
Dubbla priset.

Ännu billigare här och nästan inga muslimer som på Phuket.

Senast ändrad:
Jag känner väl till ditt paradis.
Har spenderat mycket tid där mellan 2010 -2016.
Vackert med alla de tjusiga ryskorna och naturen.
En av Asiens finaste ställen för att simma och snorkla.

Dock är vattnet dyrt mot Pranburi.
Dubbla priset.

Ännu billigare här och nästan inga muslimer som på Phuket.
Jag har vistats i gunnarg’s paradis mellan 2000-2017…1 till 4 mån/år och inte upplevt så mycket muslimer där.
Och vattnet är väl inte dyrare på Phuket än i övriga Thailand?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K