Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hej

Några bilder till från igår

20210904_150802.jpg

Sotekanalen vid bron.
20210904_125032.jpg

Smögen och fiskebåten Asta.

Mvh isan lover

Senast ändrad:
Hej

Några bilder till från igår

20210904_150802.jpg

Sotekanalen vid bron.
20210904_125032.jpg

Smögen och fiskebåten Asta.

Mvh isan lover
Museumbåten, längesen den var fiskebåt.
Sveriges äldsta med utomliggande roder har jag för mig.
Dom hade även Marion innan som jag köpte och bodde i.
Jag sålde den innan jag flyttade hit till en som skulle göra vandrarhem av den vilket inte gick så bra.
Sist jag hörde nåt var den påväg till Polen.

1_3133253.jpg

Museumbåten, längesen den var fiskebåt.
Sveriges äldsta med utomliggande roder har jag för mig.
Dom hade även Marion innan som jag köpte och bodde i.
Jag sålde den innan jag flyttade hit till en som skulle göra vandrarhem av den vilket inte gick så bra.
Sist jag hörde nåt var den påväg till Polen.

1_3133253.jpg
Hej

Det stämmer att fiskebåten Asta inte fiskas med numera utan är bevarad för framtiden, jag tycker att det var ett bra initiativ eftersom den här typen av äldre träbåtar blir allt ovanligare. Kommer ihåg när Marion låg i Gravarne.

Mvh isan lover

Hej

Det stämmer att fiskebåten Asta inte fiskas med numera utan är bevarad för framtiden, jag tycker att det var ett bra initiativ eftersom den här typen av äldre träbåtar blir allt ovanligare. Kommer ihåg när Marion låg i Gravarne.

Mvh isan lover
Jag hade den liggandes på Guleskär i gravarne. Han som köpte den av mig hade kvar den där med.
Han köpte flera äldre fiskebåtar som han skulle göra till vandrarhem, även farsans köpte han.
Men som sagt det gick inte så bra dom låg bara där och skrota, den farsan sålde till han sjönk vid kajen.

Även museumet hade ju planer på att göra om Marion innan jag köpte den till vandrarhem så dom hade ju påbörjat bygga rum nere i lastrummet, men museumets kassör förskingra alla pengar så dom var tvugna att göra sig av med marion eller Asta.
Så jag fick köpa Marion för 25k och bodde i den 1 år.

Även museumet hade ju planer på att göra om Marion innan jag köpte den till vandrarhem så dom hade ju påbörjat bygga rum nere i lastrummet, men museumets kassör förskingra alla pengar så dom var tvugna att göra sig av med marion eller Asta.
Så jag fick köpa Marion för 25k och bodde i den 1 år.
Hej

Tråkigt med pengarna, hade varit fint att bevara en båt av den typen också.

Mvh isan lover

Hade jobbiga sura uppstötningar igår och imorse, blev efter pizzan i förrgår magen kändes helt svullen.
Var borta vid pharmacy, stängt.
Äh vafan köper en liten saeng Som har funkat innan.
Ett glas med soda vatten och Saeng Som försvann direkt, upplevt det fenomenet gällande saeng som innan.

Alla ursäkter är bra om man är Törstig , haha
Jo men var inte direkt törstig utan menade allvar, sura uppstötningarna försvann och gjort innan med, därför jag tog det alternativet för erfarit det innan.
Om det sen är pga soda vattnet eller saeng som vet jag inte, men en magplåga försvann.
I vanliga fall som jag skrivit innan tar jag en omeprazol varannan vecka men apoteket var stängt.
Brukar bli såhär när jag slänger i mig en pizza och pga lockdown va det ett tag sen sist.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K