Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jo man skall vara försiktig.
Här har vi eltråd runt höga muren som går runt villagen och även kameror som filmar längs muren på utsidan.
Vakterna har skärmar i båset som visar live hela tiden från varje kamera.
Dom flesta inbrott jag läst om här har vart i fristående hus.

20210912_163718.jpg
Det ser ju bra ut hoppas Krister har samma säkerhet.:thumbsup:

Ja hon var dyr i drift i början. Skickade nog 10kB varannan dag men nu betalar hon tillbaka med råge
Nog säkrare i Pattaya i en village som han bor med säkerhetsvakter och kameraövervakning över alla gator.
Dom grova brotten man läser om i media verkar ju oftast begås i mer lantliga provinser.
Det är ju 600k baht han har liggandes där, så jäkla orolig behöver han nog inte vara.

Hans village säkerhet är nog liknande den här, här måste alla besökare lämna ifrån sig id vid gaten, få en stämpel från huset dom besöker för att släppas ut igen och vakter som cyklar runt och kameror som täcker alla gator.
3 miljoner

Här har vi eltråd runt höga muren som går runt villagen och även kameror som filmar längs muren på utsidan.

20210912_163718.jpg
Som i Kumla fängelset fast där kanske dom inte har elstängsel

20210912_163718.jpg
Hur hög spänning har du i trådarna?
Du får vara försiktig med lillpojken…han kan vara rätt så försigkommen efter vad jag förstår :laugh2::laugh2:

Då får han allt lära sig klättra bättre.
Den ger dig nog en rejäl kyss för när dom höll på med built in och strömmen stängdes av periodvis till huset koppla dom sig direkt på den.
Så tror kan vara dödande, inte som ett kostängsel.
2 kabel på 2 vire, men dom visste va dom gjorde så antar inte helt ovanligt och dom gjort det förr.

Ja fick mig att tänka på San Quentin eller något liknande. Inget för någon som är klaustrofobisk. :eek:
Jag lät mura upp en 2m hög mur runt vår/min frus tomt kallar det kamhai (namn på byn) prison, tänkte göra en skylt kamhai prison men det fick jag inte 555, jäkligt skönt att slippa insyn enda nackdelen är att om det blir inbrott så kan banditerna jobba ostört

Ja fick mig att tänka på San Quentin eller något liknande. Inget för någon som är klaustrofobisk. :eek:
Ser nog så ut i dom flesta village här. Man tänker inte på den heller, omringar området och många sådana områden här.
Har 20 soier i området och 12 hus på varje.
Den muren är ju inte mellan husen utan mot gatan utanför.

Stor brand nu på walkingstreet, fick video från frugan men kan inte dela, byggnader står i lågor som syns tydligt som hela byggnader står och brinner, brandkåren är på plats.
Ser inte riktigt vilka ställen som brinner men ser ut som i mitten av walkingstreet.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K