Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har också vart på vårdcentralen idag och fick diagnosen tennisarmbåge. Inflammationsdämpande och värktabletter + jag skulle kontakta en sjukgymnast. Blir allt bättre är det bra annars ska jag komma tillbaka på ett återbesök.
Värken började i mitten på juni och jag trodde det skulle bli bättre under semestern men jag har fortfarande lika ont.
Bara att bita ihop ett tag till.
Är dina bekymmer en effekt av din omfattande övertid kan du fundera på att ta upp det med arbetsgivare och skyddsombud. Möjligen ska du kontakta försäkringsbolaget också.
Filippinerna kommer inte att samarbeta med Internationella brottmålsdomstolen ICC:s utredning om president Rodrigo Dutertes krig mot droghandeln. Presidentens stab meddelar att ICC:s utredare inte kommer att släppas in i landet.
Mitt tandläkarbesök kommer att kosta 4.500 eftersom biten som jag bet av var stor på en dålig tand. I morgon, fredag, blir det stora borrandet.
I dag är det många samtal med BKK eftersom min döda svärmor ska flyttas från sjukhus till tempel i en noga planerad process. Lyckligtvis sker allt ganska snabbt.
Sovit en tupplur, det är förbaskat gött med tupplur.
Nu vart nere och hämtat nåt gött i frysen och skall jobba lite, fast på den fronten går det lite av sig själv nu, bara övervakar och inväntar säljtillfälle.
Blir väl lite TV-spel sen, blir mer vardagsjobb för tillfället, får komma ut lite mer på helgen, regnar ju mest ändå.
Har varit hos lokal nong och bytt batteri i klockan. Frugan rapporterar om aktiviteter i Thailand där man spekulerar i att restriktionerna hävs i några regioner 15 oktober. Har börjat titta på prisnivån på flygbiljetter. Finnair verkar ligga på prisnivån drygt 5 tkr t o r i billigaste klass. Verkar i bästa fall gå att åka efter 15 oktober. En nackdel är att man riskerar att missa tredje sprutan och influensasprutan i november. Jag har kört 2 sprutor med A/Z och det verkar finnas i Thailand så det kanske går att komplettera där. Jag längtar efter sol och värme och känner mig mer optimistisk i dag än för några veckor sedan men är väl medveten om att bakslag kan komma.
Har varit hos lokal nong och bytt batteri i klockan. Frugan rapporterar om aktiviteter i Thailand där man spekulerar i att restriktionerna hävs i några regioner 15 oktober. Har börjat titta på prisnivån på flygbiljetter. Finnair verkar ligga på prisnivån drygt 5 tkr t o r i billigaste klass. Verkar i bästa fall gå att åka efter 15 oktober. En nackdel är att man riskerar att missa tredje sprutan och influensasprutan i november. Jag har kört 2 sprutor med A/Z och det verkar finnas i Thailand så det kanske går att komplettera där. Jag längtar efter sol och värme och känner mig mer optimistisk i dag än för några veckor sedan men är väl medveten om att bakslag kan komma.
Jag tror att det håller. Det vaccineras i full fart nu. Jag läste i Bangkok Post för 2-3 dagar sen att det mest vaccinerade området var Phuket med 75%. Tvåa var Bangkok med 70%, vilket överraskade mig. Alla mörkröda provinser tilldelas extra vaccin. I min provins verkar alla äldre fått vaccin...
Längtar du efter sol och värme så är det väl bättre att åka ner efter 3:dje sprutan i November.
Du brukar väl hålla till runt Bangkok och Jomtien, i Pattaya/Jomiten så är ju Oktober oftast den regnigaste månaden och November är rätt blöt den med första halvan iaf.
Frugan hemma igen efter att åkt och lämnat tillbaka laptop, passerkort etc, idag var sista dagen på DHL.
Tränat lite och lekt med femåringen i parken, inte gjort många knop idag heller.
Frugan hemma igen efter att åkt och lämnat tillbaka laptop, passerkort etc, idag var sista dagen på DHL.
Tränat lite och lekt med femåringen i parken, inte gjort många knop idag heller.
Längtar du efter sol och värme så är det väl bättre att åka ner efter 3:dje sprutan i November.
Du brukar väl hålla till runt Bangkok och Jomtien, i Pattaya/Jomiten så är ju Oktober oftast den regnigaste månaden och November är rätt blöt den med första halvan iaf.
Du har säkert rätt om man ser rationellt på det hela. Sedan finns det en längtan - inte minst hos min fru - att komma i väg så fort som möjligt och som ser möjligheten att för henne är Jomtien bättre än Puket.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.