Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Men ibland kan man väl känna och säga till frugan när man ser dina bilar, vafan betalar vi så mycket för skola, det kunde vi haft.
Och då säger hon sluta betala skolan byt, så tur jag är ja och är här och tar hand om ekonomin, för jag prioriterar ungarna och är nöjd med farmornissan den fyller vårt behov.
Börjar jag jobba nu igen och riggarna rullar så blir det tillbaks till the regent eller Rugby.
Ja vi har med olika bakgrund jag la massa år på högskola men blev knalle sedan anyikhandlare. Har inte fått lön sedan 2000 då jag sa upp mig från Dagab. Sedan dess levt livet. Brorsan är projektledare för miljardbyggen, topplön o blivande delägare och byggt egen villa och lever på lån och marginalen. En annan flummar runt på andra sidan jorden visst har jag med några lån men det är mig släkten frågar när de behöver låna deg

Ja vi har med olika bakgrund jag la massa år på högskola men blev knalle sedan anyikhandlare. Har inte fått lön sedan 2000 då jag sa upp mig från Dagab. Sedan dess levt livet. Brorsan är projektledare för miljardbyggen, topplön o blivande delägare och byggt egen villa och lever på lån och marginalen. En annan flummar runt på andra sidan jorden visst har jag med några lån men det är mig släkten frågar när de behöver låna deg
Är nog inte så olika, precis som dig har jag inte haft det fett, och skrivit öppet om det här och fått käft när jag vart stolt/glad över lönen jag nåt mot vad jag hade i Sverige.
Jag precis som du är stolt vad jag åstadkommit.
I Sverige har jag nog inte haft en hyreslägenhet själv på ens 15 månader sammanlagt utan alltid bott hos någon ibland inte ens haft bostad utan bott i kompis garderob, husvagn eller båt, var när jag flyttade till Thailand livet ändrades....
Sen skall man snacka om syskon så bor syrran i Jackson, gubben högste chef för volvo penta usa, men jag lever inte via dom och skiter i det....
Väldigt lite för show off, som jag skrivit innan gillar se ut som fattiga isaan familjen när vi går ut.

Senast ändrad:
Vet jag ju sen innan du gillar att din fru drar på sig högklackat och sexig dress, jag mer skäms om frugan drar på sig högklackat och hellre sandaler och normal klädsel som resten, vi är olika här hur vi vill visa upp oss.
Vi har inget att bevisa..
Du är en romantiker, jag är dålig på det förutom i tanken.

Vet jag ju sen innan du gillar att din fru drar på sig högklackat och sexig dress, jag mer skäms om frugan drar på sig högklackat och hellre sandaler och normal klädsel som resten, vi är olika här hur vi vill visa upp oss.
Vi har inget att bevisa..
Du är en romantiker, jag är dålig på det förutom i tanken.
Vet inte om jag sagt det innan men känner inget större behov av att jämföra mig med andra förutom kanske min bror som jag växt upp med men vi lever helt olika liv

Vet inte om jag sagt det innan men känner inget större behov av att jämföra mig med andra förutom kanske min bror som jag växt upp med men vi lever helt olika liv
Det gör du nog allt, du gillar lägga upp bilder på bilarna, väskor etc att han sen har snyggare kostym betyder inte ett skit.
Svågern har snyggare kostym, dom har bättre hus ute på brännö, fiskebäck och i USA ( men usa huset tror jag är en löneföremån) men dom är skuldsatta upp till öronen med, vissa går överstyr på inkomsten, syrran har berättat själv att dom är nollställda vid varje löning, inget sparat.
Jag tyckte i positionen dom hade kunde vi betala en del 50/50 för att farsan skulle få ett lite drägligare liv sista åren för vad han gett oss.
Att vi kunde typ ge 10k var i månaden men det hade dom inte råd med, så snygg kostym fina middagar betyder inte alltid gött om pengar på kontot, kanske gött på månaden men jag får panik om mitt konto skulle minska med en nolla, men jag kan ta hand om och ge.

Polaren dock har väl lyckats, men så har han ju chat noir också, lambo, tesla och rover. Köpte tillbaks barndomshuset nu i nol och totalrenovera det, skit snyggt och barnsligt kär han är i Rolex hänger det 3 rolextavlor i trappen.
Han fundera på en chat noir på yatch till havs fråga om jag ville bli kapten men nej, inte min grej.

Här är han hemma hos mickey Dee och kollar in hans nya pamera.
Han har gått från noll till kan göra vad han vill ekonomiskt...
Han skall komma hit när karantänen och restriktionerna lagt sig.

241170181_4023702341068821_2687412031843845409_n.jpg

Som @Krister, hjärna på att tjäna, jag hamnar ju aldrig på deras nivå, traskar på krypto men jag är sjöman och snart hoppas jag att ja drar igen, men gör det på natten när alla sover orkar inte med pöjkens gråt where you go daddy blöder i mitt hjärta...

Gick ner och köpte 2 öl till, får man väl fan för, men inga barn eller kvinnor som ser.
Jag sitter på altan och dom sover i rummen.
Fått moderkortet och spittkabel nu men väntar på en amd athlon processor, då jag inte kunde finna kort som passa för intel 1151 3i 9th gen med pcie slot jag ville ha, så blir väl i slutändan med allt överblivet att jag kan bygga en ny gaming dator till mig.
Att jag claimar kortet är en sak men kan ju inte claima processorn.

Tycker intel är hel värdelösa gällande det, för mycket släppta processorer och moderkort som inte är kompatibla.
Jag har alltid varit pro amd och är det efter rigg byggandet också.
Nvidia lagt lhr på sina kort, amd radeon öppet.

Nu skall jag ringa farsan, inte pratat med han sen dom drog ut på bilfärden i Aug.
Dom har det gött, dom har vart på en road trip i veckan till Gibraltar, längs sydvästkusten och nu tillbaks där dom står mesta av tiden med Svenskgäng.
Dom har det riktigt bra och är så glad att farsan fick komma iväg på en av sina drömmar.
Sa söker jag jobb och får ett hyr jag väl en lgnht nära dom om jag inte kan åka hem, i Sverige har jag inget att hämta.

Sån jävla husbil som dom har är inte billig.
Farsan ville skriva den på mig för att säkra arvet, men jag sa nej och skriv den på din sambo, om du kolar vippen så är hon arvingen i mina ögon, och försöker syrran nåt stoppar jag det.

Dom har det gött, dom har vart på en road trip i veckan till Gibraltar, längs sydvästkusten och nu tillbaks där dom står mesta av tiden med Svenskgäng.
Dom har det riktigt bra och är så glad att farsan fick komma iväg på en av sina drömmar.
Sa söker jag jobb och får ett hyr jag väl en lgnht nära dom om jag inte kan åka hem, i Sverige har jag inget att hämta.
Sålde dom av sitt boende i Sverige innan dom åkte iväg?

Till skillnad från mig, som var lite bråkig så fick syrran åka till usa och gå på high school etc. Var väl där hon tappa kontakten med familjen. Hon har inte hört av sig till farsan på ett år sa han, sitter där i sin tron och skiter i vad hon kommer från..

Sen tycker jag att jag har en fin bil och fått upplevt det.
Men vi får se, ibland dyker nåt upp men när jag jobbade kunde jag förverkliga det mesta.
Fast en condo med havsutsikt hade ju vart nåt men är ju inte en dröm, mina drömmar ärvredan förverkligade, sen kan man alltid lägga till nåt.
Får se om jag får jobb inom offshore igen kanske man köper nåt menlöst men lutar nog mer åt att spara till pension, känner att jag har allt redan.
Berätta nu, vart står din privatjet då? För att inte tala om helikopetern?:laugh::p:laugh2::kaffe:

Jag o frugan tog mor med upp till fäboden idag för att säkerställa vindfällor och plåttäckning virke stabbe efter det gångna blåsvädret:). Kom rätt högt upp i berget i snöspår o svallis med Volvon Xc 40. Resten blev att gå med broddarna på kryckorna en ca 2 km. Vart bra träning för knät utan smärtstillande, går bara på Alvedon o Norrland Guld numer:cool:. Inga större problem att ta hand om där uppe, bara en täckning över utegrill veden som blåst av o en massa bös från dom stora björkarna:):thumbsup:. Efteråt på hemfärden tvätta jag av mors bil efter allt skit som vägsaltet skapar...är det verkligen nödvändigt att salta vägar i förebyggande syfte...? Så j***la trött på avfettning o vägsalt :mad:.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K