Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Gör det.
Efter att ha supit tappert i några år och var mer full än nykter här i byn så vaknade jag upp en morgon och sa till mig själv att nu får det fan vara nog. Efter den morgonen har jag druckit när jag varit på turné eller någon hälsat på och jag känner mig rätt så stolt. Har skrivit upp alla mina fyllor i en kalender varje år.
Tycker detta är godkänt efter att ha varit en fylltratt.

1643029496814.jpeg
Hej

Bra gjort, har haft funderingar på att sluta dricka också och då främst p.g.a att det skulle vara bra för hälsan, men än så länge har jag inte gjort slag i saken, men jag dricker ju mindre nu än förr, man orkar väl helt enkelt inte lika mycket som när man var ung.

Mvh isan lover

Du följer protokollet helt, angrepp ingår när promillen ökar.

Förnekelse och angrepp stämmer till 100%.
Senare kommer monologer fram till morgonkvisten.
Glömde mytomani som tillhör diagnosen
Senare kommer du att kritisera vad jag äter.

Sök hjälp
Förnekar inte ett skit men jag vet vem du är....
Att du knullat runt och försöker få den bästa är en sak, snål som fan, vägrar betala, up to you.....

Hej

Bra gjort, har haft funderingar på att sluta dricka också och då främst p.g.a att det skulle vara bra för hälsan, men än så länge har jag inte gjort slag i saken, men jag dricker ju mindre nu än förr, man orkar väl helt enkelt inte lika mycket som när man var ung.

Mvh isan lover
Har nog aldrig funderat på att sluta dricka helt för det kan ju bli kul med yrsel i goda vänners lag men visst jag mår jäkligt bra utan alkohol. Kanske min nyktra cirkel bryts om det blir att resa till en gammal klasskompis i Chiang Mai nästa vecka då jag ska besöka konsulatet.

Men det är ingen lögn, tvärtom nerskrivet, för det är faktist värre....
Jag vet inte hur jag skall ordna det, hon ligger på soffan och gör inte ett skit....
Du är inte en del av problemet?

Skulle jag leva som du hade jag också en apatisk familj som gett upp.

Fast du skryter ju om hennes business med att leverera mat i områden.

Eller är det du som gör allt?

Ta en öl till...

Du är inte en del av problemet?

Skulle jag leva som du hade jag också en apatisk familj som gett upp.

Fast du skryter ju om hennes business med att leverera mat i områden.

Eller är det du som gör allt?

Ta en öl till...
Jag skriver går bra, men hennes affärsintresse funkar typ en vecka, blir ju bråk om det för hon har noll business tänk, kör en vecka sen lägger hon ner...

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K